logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAW: najlepsze dyplomy 2018/2019 z architektury wnętrz ASP w Warszawie

  PR 19.11.2019, przeczytano 4201 razy

Już 18 listopada br. w siedzibie SARP na ul. Foksal 2 w Warszawie rozpocznie się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów warszawskiego Wydziału Architektury Wnętrz ASP 2018/2019. Wystawa jest wynikiem współpracy uczelni ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz, które postanowiło nagrodzić najzdolniejszych studentów i zaprezentować ich prace szerokiemu gronu odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saw%3A-najlepsze-dyplomy-2018-2019-z-architektury-wnetrz-asp-w-warszawie,384774,artykul.html

Od początku swojej działalności Stowarzyszenie Architektów Wnętrz zakładało angażowanie się w rozwój młodych talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów skierowanych do osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w tej branży.

W tym roku przedstawiciele SAW mieli przyjemność oceniać magisterskie projekty dyplomowe Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych Warszawie. Spośród obronionych prac na magisterskich studiach stacjonarnych 2018/2019 SAW wyłoniło 6 najwybitniejszych prac, które będzie można podziwiać na specjalnie zorganizowanej wystawie. Ich autorkami są AKSANA WIETROW, ANNA IDZIKOWSKA, EWA PĘSZKAL, EWELINA JEZIERSKA, PATRYCJA POŁEĆ oraz BARBARA KONORODZA.

Wystawa stanowi wyraz uznania SAW dla młodych architektów, których prace prezentowały bardzo wysoki poziom, począwszy od koncepcji do finalnego skompletowania projektu. Inauguracją wystawy będzie wernisaż, który odbędzie się 18 listopada o godz. 18.30 na ul. Foksal 2 w Warszawie. Wyróżnione projekty będzie można podziwiać do 22 listopada.

ilustracjastrzałka

- Zawód Architekta Wnętrz wymaga określonej drogi związanej z edukacją, a praca dyplomowa to pierwszy zwiastun bycia rzetelnym specjalistą w tej branży, dlatego warto nagrodzić tych, których wyróżnia ogromne zaangażowanie i związana z nim ciężka praca. Chcemy szczególnie docenić i wyróżnić tych, którzy wybrali długa drogę studiów magisterskich, a nie tylko skrótową edukację uzyskiwaną na kursach hobbistycznych. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez nas wystawa pomoże tym młodym talentom w rozpoczęciu swojej kariery zawodowej. Wyłonione przez nas prace prezentują wysoki poziom merytoryczny, widać w nich długotrwały proces przygotowania i wkład włożony w ich realizację. To zaszczyt móc wspierać tak uzdolnionych, młodych architektów – przyznaje Paweł Sokół, prezes SAW i właściciel pracowni EXIT DESIGN, który brał udział w obradach jury.

Partnerem wydarzenia jest OKK PR, warszawska agencja public relations, która współpracuje ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz i od lat angażuje się w różne inicjatywy związane z architekturą i designem.

Źródło: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz

www.saw.org.pl

Galeria: Architektura wnętrz - najlepsze dyplomy ASP w Warszawie 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764