logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sawex Foods przedłuża umowę ze Sferą Group

  PR 06.04.2020, przeczytano 531 razy

Sawex Foods, właściciel marek, takich jak Halina i Britta, przedłużył umowę na obsługę pełnego portfolio z wrocławską agencją PR i content marketingu – Sferą Group. To już drugi rok współpracy między firmami – agencja odpowiada za działania z zakresu media relations oraz social media marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sawex-foods-przedluza-umowe-ze-sfera-group,386431,artykul.html

Sfera Group obsługuje w zakresie komunikacji wizerunkowej wszystkie marki Sawex Foods skierowane do konsumentów: Halina, Britta oraz Petit. Wrocławska agencja specjalizuje się w outsourcingu działań komunikacyjnych dla firm z branży spożywczej/FMCG, budowlano-wnętrzarskiej oraz finansowej.

- Współpraca ze Sferą Group pozwala nam na utrzymywanie bliskiego kontaktu z naszmi klientami. Możemy szybko reagować na ich potrzeby i zapytania. Niezwykle ważne jest dla nas również utrzymywanie relacji z mediami, które wspierają naszą komunikację we własnych kanałach – mówi Katarzyna Świętochowska, Wiceprezes Sawex Foods.

- Podczas pierwszych 12 miesięcy współpracy wypracowaliśmy spójną komunikację opartą na produktach z portfolio trzech marek. Jednym z filarów tej komunikacji jest food marketing, a przede wszystkim komunikacja o charakterze inspiracyjnym – wykorzystująca autorskie przepisy kulinarne – dodaje Andrzej Czech, CEO & Strategy Director Sfery Group.

Taki rodzaj komunikacji pozwala zapoznać się konsumentom z szeroką gamą produktów oraz inspiruje do rozwoju kulinarnych umiejętności i szerzy zdrowy styl życia. Przepisy przygotowywane są przez współpracującego z agencją profesjonalnego kucharza i opatrzone są autorskimi zdjęciami gotowych dań.

- Grupę docelową naszej komunikacji stanowią osoby lubiące gotować, dokonujące świadomych zakupów i poszukujący ciekawych przepisów. Food marketing pozwala do nich dotrzeć i zainteresować ich naszymi produktami w atrakcyjnej wizualnie formie – dodaje Wiceprezes Sawex Foods

Dla marek z portfolio Sawex Foods przygotowywane są również lifestylowe materiały publikowane m.in. na blogu firmy. Poruszane są w nich tematy związane z kulinariami, dopasowane do grupy docelowej komunikacji. Agencja odpowiedzialna jest również za komunikaty korporacyjne, skierowane głównie do mediów branżowych oraz za pełną obsługę trzech profili w social mediach.

Źródło: Sfera Group Sp. z o.o Sp. k.

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764