Sawex Foods, właściciel marek, takich jak Halina i Britta, przedłużył umowę na obsługę pełnego portfolio z wrocławską agencją PR i content marketingu – Sferą Group. To już drugi rok współpracy między firmami – agencja odpowiada za działania z zakresu media relations oraz social media marketingu.
Sfera Group obsługuje w zakresie komunikacji wizerunkowej wszystkie marki Sawex Foods skierowane do konsumentów: Halina, Britta oraz Petit. Wrocławska agencja specjalizuje się w outsourcingu działań komunikacyjnych dla firm z branży spożywczej/FMCG, budowlano-wnętrzarskiej oraz finansowej.
- Współpraca ze Sferą Group pozwala nam na utrzymywanie bliskiego kontaktu z naszmi klientami. Możemy szybko reagować na ich potrzeby i zapytania. Niezwykle ważne jest dla nas również utrzymywanie relacji z mediami, które wspierają naszą komunikację we własnych kanałach – mówi Katarzyna Świętochowska, Wiceprezes Sawex Foods.
- Podczas pierwszych 12 miesięcy współpracy wypracowaliśmy spójną komunikację opartą na produktach z portfolio trzech marek. Jednym z filarów tej komunikacji jest food marketing, a przede wszystkim komunikacja o charakterze inspiracyjnym – wykorzystująca autorskie przepisy kulinarne – dodaje Andrzej Czech, CEO & Strategy Director Sfery Group.
Taki rodzaj komunikacji pozwala zapoznać się konsumentom z szeroką gamą produktów oraz inspiruje do rozwoju kulinarnych umiejętności i szerzy zdrowy styl życia. Przepisy przygotowywane są przez współpracującego z agencją profesjonalnego kucharza i opatrzone są autorskimi zdjęciami gotowych dań.
- Grupę docelową naszej komunikacji stanowią osoby lubiące gotować, dokonujące świadomych zakupów i poszukujący ciekawych przepisów. Food marketing pozwala do nich dotrzeć i zainteresować ich naszymi produktami w atrakcyjnej wizualnie formie – dodaje Wiceprezes Sawex Foods
Dla marek z portfolio Sawex Foods przygotowywane są również lifestylowe materiały publikowane m.in. na blogu firmy. Poruszane są w nich tematy związane z kulinariami, dopasowane do grupy docelowej komunikacji. Agencja odpowiedzialna jest również za komunikaty korporacyjne, skierowane głównie do mediów branżowych oraz za pełną obsługę trzech profili w social mediach.
Źródło: Sfera Group Sp. z o.o Sp. k.