logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ScanPlus 6 - skanowanie w wielkim formacie

  PR 27.11.2006, przeczytano 667 razy

Łódzka firma Agraf wprowadza na polski rynek najnowszą serię skanerów wielkoformatowych amerykańskiej firmy GTCO Calcomp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/scanplus-6---skanowanie-w-wielkim-formacie,4808,artykul.html

Nowa seria skanerów oznaczona jako ScanPlus 6 charakteryzuje się:

- większą optyczną rozdzielczością od 424 do 600 dpi
- większą rozdzielczością maksymalną skanowania do 9600 dpi
- większą prędkością skanowania
- większą ilością pikseli - nawet do 120 000 w modelu 54"
- możliwością podłączenia skanera przez port FireWire i USB 2.0
- 16-bitowym przetwarzaniem wewnętrznym w skali szarości
- 48-bitowym przetwarzaniem wewnętrznym w kolorze

Wielkoformatowe skanery GTCO Calcomp w standardzie wyposażone są w komplet oprogramowania niezbędnego do obsługi skanera oraz współpracy przy wykorzystaniu połączeń sieciowych.

Więcej informacji na stronie:
www.agraf.com.pl

Źródło: Agraf


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: agraf

(Agraf Sp. z o.o.)

agraf o sobie:

Proponowane przez nas rozwiązania to uznane standardy takich renomowanych firm jak m.in.: Summa, GTCO-CalComp, Contex, Encad, (producenci sprzętu) oraz Scanvec, Eurosystems, Corel, ErMapper czy Consistent Software (producenci oprogramowania).

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atlas Arena na dłużej – Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat! Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 000 000 gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024
Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.
Mood Media dla The North Face: immersyjny „Basecamp” w Londynie
Mood Media ogłosiło dziś przełomową współpracę z marką The North Face, której efektem jest transformacja flagowego sklepu outdoorowego giganta na Regent Street w Londynie. Ten innowacyjny projekt wyznacza przyszłość handlu detalicznego, zdobywając nominacje w kategoriach „Duże formaty cyfrowe” oraz „Innowacje w technologii wyświetlania” w ramach Digital Signage Awards...
Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka
Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.
Krakowska spółka Sparta Loyalty wdrożyła system lojalnościowy wraz z aplikacją mobilną w ukraińskiej sieci sklepów Kopijoczka. Nowe rozwiązanie pozwoli lepiej identyfikować potrzeby klientów i kierować do nich spersonalizowane kampanie oraz komunikaty. To kolejny duży projekt Sparta Loyalty w Ukrainie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764