logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera

  PR 05.08.2020, przeczytano 695 razy
ilustracja

Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz%3A-maciej-turkawski-awansuje-na-group-account-managera,388008,artykul.html

Agencja Schulz brand friendly w ostatnich miesiącach mocno rozbudowuje zespół. Niedawno informowaliśmy o awansach Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na stanowisko Associate Creative Director oraz o zmianach strukturalnych w dziale kreacji. Teraz modyfikacje następują w dziale Client Service.

– Schulz w czasie kryzysu pandemicznego bardzo przyspieszył, zatrudniliśmy wiele osób i zmieniliśmy część struktur. Dział Client Service także się rozrósł i powstała potrzeba bezpośredniego wsparcia dla jego członków. Zapewni je Maciej Turkawski, bardzo doświadczony i konsekwentny menedżer – komentuje Monika Popowska, Client Service Director w Schulz brand friendly.

Maciej Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, TAURON, Kompania Piwowarska, Netto czy Maspex. W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).

– Awans w agencji Schulz jest dla mnie dużym wyróżnieniem oraz nowym, ciekawym wyzwaniem. Szczególnie, że dział Client Service, którego od ponad dwóch lat jestem członkiem, to zespół świetnych ludzi i profesjonalistów. Co wiem na pewno? Razem jeszcze wiele zdziałamy – komentuje Maciej Turkawski.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764