Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
Agencja Schulz brand friendly w ostatnich miesiącach mocno rozbudowuje zespół. Niedawno informowaliśmy o awansach Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na stanowisko Associate Creative Director oraz o zmianach strukturalnych w dziale kreacji. Teraz modyfikacje następują w dziale Client Service.
– Schulz w czasie kryzysu pandemicznego bardzo przyspieszył, zatrudniliśmy wiele osób i zmieniliśmy część struktur. Dział Client Service także się rozrósł i powstała potrzeba bezpośredniego wsparcia dla jego członków. Zapewni je Maciej Turkawski, bardzo doświadczony i konsekwentny menedżer – komentuje Monika Popowska, Client Service Director w Schulz brand friendly.
Maciej Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, TAURON, Kompania Piwowarska, Netto czy Maspex. W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).
– Awans w agencji Schulz jest dla mnie dużym wyróżnieniem oraz nowym, ciekawym wyzwaniem. Szczególnie, że dział Client Service, którego od ponad dwóch lat jestem członkiem, to zespół świetnych ludzi i profesjonalistów. Co wiem na pewno? Razem jeszcze wiele zdziałamy – komentuje Maciej Turkawski.
Źródło: Schulz brand friendly