logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly dla Polskich Kolei Linowych

  PR 29.05.2019, przeczytano 362 razy

Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry! Podkreślany jest unikatowy charakter każdego z ośrodków należących do PKL, które wspólnie tworzą rozpoznawalną na rynku markę z ponad 80-letnią tradycją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-dla-polskich-kolei-linowych,382661,artykul.html

Agencja prowadzi komunikację na siedmiu profilach należących do Polskich Kolei Linowych na Facebooku. Wśród nich są: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Palenica, Góra Żar, Mosorny Groń oraz Góra Parkowa. Działania rozpoczęły się także na dwóch kanałach na Instagramie – Polskich Kolejach Linowych i PKL Kasprowy.

PKL poprzez działania komunikacyjne umacniają postrzeganie spółki jako wszechstronnego, całorocznego operatora turystycznego, oferującego kompleksowe, atrakcyjne usługi klientom swoich ośrodków zarówno w sezonie letnim jak i zimowym. Budują także rozpoznawalność wszystkich marek ośrodków i kolei należących do spółki jako nowoczesnych, atrakcyjnych dla szerokiej grupy klientów, świadczących całoroczne usługi sportowo-rekreacyjne wysokiej jakości, wyróżniające się pod względem poziomu obsługi klientów.

- Chcemy, aby profile na Facebooku i Instagramie były naturalnym źródłem informacji i wymiany doświadczeń wśród osób odwiedzających ośrodki należące do PKL. Kanały social media są miejscem, w którym budujemy długotrwałą i obustronną relację z naszymi klientami, zwiększając przy tym zainteresowanie internautów górskimi wycieczkami i aktywnością w pięknych górskich lokalizacjach. Ułatwi to z pewnością spersonalizowana komunikacja i spójna identyfikacja wizualna naszych ośrodków - mówi Patryk Białokozowicz z zarządu Polskich Kolei Linowych.

Każdy z ośrodków turystycznych nalężących do PKL ma inny sposób komunikacji, łączy je jednak przemyślana identyfikacja wizualna, która jednoznacznie kojarzy się z marką operatora turystycznego jakim jest PKL. Ponadto na Facebooku i Instagramie realizowane są także działania crossowe, mające na celu wzajemne wsparcie ośrodków.

- Tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, aby poszczególne profile prezentowały unikatowy charakter każdej z kolei, jednocześnie będąc integralną częścią większej, rozpoznawalnej marki. Takie podejście spodobało się Polskim Kolejom Linowym, dzięki czemu wygraliśmy przetarg i rozpoczęliśmy – mamy nadzieję – długofalową i pełną ekscytujących wypraw w góry współpracę – mówi Monika Popowska, Client Service Director w agencji Schulz brand friendly.

Zespół agencji Schulz brand friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów. Na profilach społecznościowych ośrodków Polskich Kolei Linowych znaleźć można atrakcyjne informacje, zdjęcia czy konkursy.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764