logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly inwestuje w nową spółkę

  PR 01.10.2018, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - R.Grzybowski, W.Kotala

Schulz brand friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę 19 Południk friendly connected, która świadczyć będzie usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-inwestuje-w-nowa-spolke,379582,artykul.html

W efekcie współpracy Schulz brand friendly i 19 Południka powstaje spółka 19 Południk friendly connected. To podmiot, który połączy kompetencje dwóch firm, co przełoży się na synergię i korzyści biznesowe dla obu agencji i ich klientów. Współpraca zakłada przede wszystkim wymianę najlepszych praktyk, kompetencji oraz wiedzy obu firm. Będzie miała partnerski charakter  w oparciu o filozofię „friendly” wpisaną w DNA Schulza.

Idealna synergia

Schulz to agencja z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w branży, mająca w portfolio wiele mocnych marek, m.in. Wawel, Kaufland, Mitsubishi, Lubelską, Gattę czy Piątnicę. Do spółki wniesie nie tylko wiedzę i zdobywane przez lata kompetencje, lecz także wsparcie new business, back office czy obsługę prawną. Natomiast 19 Południk może się pochwalić dynamicznym rozwojem i obsługą m.in. Dan Cake, Lotos Paliw, Volvo Trucks czy Goodyeara. Agencja ma także dostęp do zasobów m.in. w dziedzinie nowych technologii, a dodatkowo świetnie zna śląski rynek.

– Schulz na rynku działa już od ponad dwudziestu lat. Firma z tak dużym stażem potrzebuje nowych impulsów wzrostowych, dlatego zdecydowaliśmy się na powołanie nowego podmiotu. Mamy bardzo pozytywne doświadczenia w pracy z 19 Południkiem. 19 Południk friendly connected to dla nas szansa m.in. na ekspansję biznesową, która obejmie nowe segmenty rynku – mówi Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

Nowa spółka to początek drogi inwestycyjnej Schulza. Sukcesywnie będą uruchamiane kolejne inicjatywy. W planie jest m.in. powołanie spółki mediowej w obszarze nowych technologii, jak również uruchomienie podmiotu o większej specjalizacji w zakresie programistycznym.

– Aby dynamiczny rozwój 19 Południka i jakość szły dalej w parze, potrzebne jest wsparcie większego partnera biznesowego oraz kompetencyjnego. Chcemy koncentrować się na tym, na czym znamy się najlepiej – czyli na strategii i kreacji, ale jednocześnie poszukujemy nowych obszarów rozwoju. Jako 19 Południk friendly connected będziemy mogli obsługiwać większą liczbę klientów przy zachowaniu naszych wysokich standardów jakości dla tych, których obsługujemy na zasadzie stałej współpracy – przyznaje Radosław Grzybowski, CEO 19 Południk friendly connected, pełniący w przeszłości funkcję m.in. dyrektora strategii w agencji Gong.

19 Południk friendly conntected i Schulz brand friendly pozostają spółkami w pełni niezależnymi w zakresie obsługiwanych klientów.

Źródło: Schulz brand friendly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764