WIADOMOŚCI

Schulz brand friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 09.01.2017, przeczytano 116 razy
ilustracjastrzałka
Schulz brand friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors

Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło najnowszej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17. Agencja Schulz brand friendly odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i adaptację spotu TV na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-kolejny-raz-dla-mitsubishi-motors,31029,artykul.html

– W kreacjach odwołujemy się do wysokich oczekiwań klientów w kontekście segmentu crossoverów.  Narratorami spotów jest małżeństwo poszukujące idealnego rodzinnego samochodu. Pożądają wszechstronności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i napędu 4x4. Nowy Mitsubishi ASX MY17 spełnia wszystkie te oczekiwania. – tłumaczy Artur Leśniak, creative group head w Schulz brand friendly.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują TV (spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach TVP, Polsat i TVN), radio, prasę i internet. Mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach płynących z zakupu najnowszego modelu, w tym o atrakcyjnej racie miesięcznej oraz zachęcenie ich do wizyty w salonach Mitsubishi Motors podczas dni otwartych poświęconych premierze modelu ASX MY17.

Kampania wystartowała 9 stycznia i potrwa miesiąc.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 24.02.2017, 64 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone