„Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło najnowszej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17. Agencja Schulz brand friendly odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i adaptację spotu TV na polski rynek.
– W kreacjach odwołujemy się do wysokich oczekiwań klientów w kontekście segmentu crossoverów. Narratorami spotów jest małżeństwo poszukujące idealnego rodzinnego samochodu. Pożądają wszechstronności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i napędu 4x4. Nowy Mitsubishi ASX MY17 spełnia wszystkie te oczekiwania. – tłumaczy Artur Leśniak, creative group head w Schulz brand friendly.
Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują TV (spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach TVP, Polsat i TVN), radio, prasę i internet. Mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach płynących z zakupu najnowszego modelu, w tym o atrakcyjnej racie miesięcznej oraz zachęcenie ich do wizyty w salonach Mitsubishi Motors podczas dni otwartych poświęconych premierze modelu ASX MY17.
Kampania wystartowała 9 stycznia i potrwa miesiąc.
Źródło: Schulz brand friendly