logo
WIADOMOŚCI

Schulz brand friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors

Mateusz Zawiślak  PR 09.01.2017, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło najnowszej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17. Agencja Schulz brand friendly odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i adaptację spotu TV na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-kolejny-raz-dla-mitsubishi-motors,31029,artykul.html

– W kreacjach odwołujemy się do wysokich oczekiwań klientów w kontekście segmentu crossoverów.  Narratorami spotów jest małżeństwo poszukujące idealnego rodzinnego samochodu. Pożądają wszechstronności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i napędu 4x4. Nowy Mitsubishi ASX MY17 spełnia wszystkie te oczekiwania. – tłumaczy Artur Leśniak, creative group head w Schulz brand friendly.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują TV (spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach TVP, Polsat i TVN), radio, prasę i internet. Mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach płynących z zakupu najnowszego modelu, w tym o atrakcyjnej racie miesięcznej oraz zachęcenie ich do wizyty w salonach Mitsubishi Motors podczas dni otwartych poświęconych premierze modelu ASX MY17.

Kampania wystartowała 9 stycznia i potrwa miesiąc.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
Virtual Garden w Poznaniu ruszył wraz z projektem „Znaki Miasta”, funkcjonującym w ramach tegorocznej imprezy Mediations Biennale. Zawiłe ścieżki, wąskie dróżki, odrobina tajemnicy i na każdym kroku… sztuka, także ta uliczna – taki jest Poznań i każdy może odnaleźć się w tym niezwykłym labiryncie, który głośno krzyczy o wolności.
 
czwartek 19.04.2018, 201 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone