logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów

  PR 16.01.2020, przeczytano 736 razy
ilustracja

Połączenie działów ma na celu m.in. tworzenie nowatorskich i jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań dla klientów. Na czele nowopowstałego teamu stanął Paweł Jóźwik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-laczy-dzialy-strategii-i-mediow,385338,artykul.html

Dziś trudno mówić o tworzeniu strategii marki czy strategii komunikacji bez zaplanowanych działań mediowych. Dlatego też agencja Schulz brand friendly w innowacyjny sposób połączyła ze sobą dwa działy – strategię oraz media. Ta zmiana ma na celu uspójnienie tworzonych dla klientów strategii, planowanie i realizację nowatorskich rozwiązań oraz rozwój kompetencji członków zespołu. Dział strategii odegra również istotną rolę w działaniach new businessowych oraz rozpocznie wewnętrzny projekt edukacyjny dla pracowników. Efektem pracy nowopowstałego działu będą projekty łączące strategiczną wizję z kreatywnym myśleniem oraz technologicznym podejściem i narzędziowymi rozwiązaniami.

Na czele działu strategii w nowym wydaniu stanie Paweł Jóźwik, który do tej pory obejmował stanowisko Digital Strategist, pracując dla takich marek jak Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy Kaufland. Na co dzień projektuje strategie komunikacji marek w internecie, zajmuje się planowaniem mediów, kampaniami marketingowymi i analizą działań. Z projektami digitalowymi w branży związany jest od 7 lat. W przeszłości koordynował pracę działów social media i performance marketing, a od 3 lat prowadzi również zajęcia dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego.

- Jako nowy dział strategii stoimy przed wieloma ekscytującymi wyzwaniami. Dzisiejszy strateg nie tylko powinien nadążać za trendami w marketingu, ale i mieć ambicje je kreować oraz przekonywać do nich pozostałe osoby. Musi działać w symbiozie z pozostałymi działami agencji i dostarczać rozwiązania w przypadku napotkanych problemów. Powinien mieć także wpływ na klienta, wspomagać dział sprzedaży oraz kształcić pracowników. Żeby spełniać te cele, strategia chce stać się centrum operacyjnym. Miejscem, w którym technologia i narzędziowe podejście stykają się ze strategiczną wizją, kreatywnym myśleniem i planowaniem działań w szerszej perspektywie. To będzie wymagało od nas połączenia umiejętności specjalistycznych z interdyscyplinarnym myśleniem. Takie projektowanie działań taktycznych ma prowadzić do spójnej, nowoczesnej, a więc i wielokanałowej komunikacji marki, która nie jest oderwana od świata konsumenta – mówi Paweł Jóźwik.

Dział strategii rozpoczął już pracę w nowych obszarach, tworząc projekty m.in. dla marki Kaufland. Zmiany przełożyły się na realizację bardzo spójnych i skutecznych działań. Kolejne efekty będzie można zaobserwować w najbliższym czasie.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764