logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly wydziela komórkę social media

  PR 15.06.2020, przeczytano 990 razy
ilustracja

Agencja Schulz brand friendly wydziela komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-brand-friendly-wydziela-komorke-social-media,387413,artykul.html

W wyniku ostatnich zmian strukturalnych obsługa social media stała się niezależnym działem agencji. Dotychczas stanowiła element zespołów kreatywnych.

– Decyzja związana jest ze zmieniającym się charakterem briefów i prac realizowanych przez agencję. To znajduje swoje odzwierciedlenie również w przychodach firmy, obszar mediów społecznościowych staje się dla agencji coraz bardziej widoczny i znaczący. Stąd też decyzja, aby wydzielić zespół specjalistów, dla których social media są chlebem powszednim i którzy mogą samodzielnie w sposób efektywny realizować projekty – komentuje Andrzej Kapera, managing director Schulz brand friendly. – W rekrutacji postawiliśmy bardzo wysokie wymagania i ostatecznie zdecydowaliśmy się na Kasię jako osobę, która dzięki swojemu doświadczeniu zarówno w domu mediowym, po stronie wydawcy i wreszcie po stronie klienta daje nam gwarancję, że Schulz jeszcze bardziej wzmocni się jako organizacja – dodaje.

Katarzyna Czajkowska działa w branży marketingową od 10 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała, planując strategie komunikacji i działania w mediach tradycyjnych i interaktywnych dla marek lokalnych i ogólnopolskich, m.in. Kupiec, Mokate, Ustronianka, Eveline, Bioderma, Oknoplast, Unimil czy T-Mobile. Przez ostatnie 5 lat była związana z firmą Maspex, gdzie współtworzyła całoroczne strategie komunikacji w Polsce i krajach bałtyckich dla portfolio marek Kubuś, Lubella i Tiger oraz wybrane działania reklamowe innych marek firmy.

– Napędza mnie zdobywanie wiedzy i możliwość dzielenia się nią z innymi. Mam nadzieję, że w dziale mediów społecznościowych, który poprowadzę, będzie wrzało od kreatywnych pomysłów, obserwacji dotyczących otoczenia i wiedzy mediowej. Copywriterzy, graficy i media planerzy połączą swoje siły, aby tworzyć dla firm i marek oferty poparte wiedzą, doświadczeniem i talentem – komentuje Katarzyna Czajkowska. – Rozwój mediów społecznościowych i związanych z tym możliwości reklamowych obserwuję od lat i w nim uczestniczę. To niekończąca się podróż, jeśli brać pod uwagę potencjał, a także twarde dane pozwalające mierzyć efekt. W social mediach chodzi jednak o coś więcej niż wskaźniki i innowacyjne rozwiązania. Ważne jest zrozumienie, że po drugiej stronie stoi żywy człowiek, do którego nie tylko mówimy, ale z którym rozmawiamy – dodaje.

Agencja Schulz brand friendly w zakresie social mediów obsługuje m.in. Wawel, Polskie Koleje Linowe czy BNP Paribas Security Services.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764