logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz dla Kampanii Samsunga

  PR 05.01.2006, przeczytano 1617 razy
ilustracjastrzałka
Jedna z kreacji wykonanych dla Samsunga Schulz

Agencja Reklamowa Schulz jest autorem kreacji dla trzech grup produktowych do kampanii prasowej Samsunga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-dla-kampanii-samsunga,3380,artykul.html

Drukarka fotograficzna SPP-2040, monitor LCD 970P oraz urządzenie wielofunkcyjne SCX-4521F to produkty, do których Schulz zaprojektował trzy odrębne kreacje prasowe. Celem kampanii jest pobudzenie wyobraźni konsumenta i wzbudzenie pozytywnych emocji. Kampania pierwszego z produktów ruszyła na początku grudnia. Wszystkie reklamy ukazały się do końca grudnia. Reklamy publikowane są między innymi: w Polityce, Wproście, Newsweeku, Forum, Przekroju.
W erze cyfrowej, dzięki multimedialnej technologii, relacje między klientem i agencją zmieniają się na całym świecie. Kampania wizerunkowa Samsunga pokazuje w ciekawy sposób jak człowieczeństwo i wysoka technologia mogą współżyć z sobą szczęśliwie – mówi Giovanni Caporioni nowy dyrektor kreatywny agencji reklamowej Schulz. Nasze reklamy dla Samsunga są rezultatem oryginalnej kreacji, a nie jak zwykle stosowanych adaptacji z międzynarodowych formatów – dodaje Giovanni Caporioni. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska.

Źródło: Schulz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764