logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz z marką Non Stop na antenie 4Fun.tv

  PR 26.04.2017, przeczytano 464 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop, producenta chrupek kukurydzianych. Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-z-marka-non-stop-na-antenie-4fun.tv,32272,artykul.html

Non Stop jest jedną z marek TBM Sp. z o.o. - polskiej firmy rodzinnej, specjalizującej się w produkcji słonych i słodkich przekąsek, mającej w swoim portfolio także: Tygryski, Łapsy czy Crunlight.

W ramach kampanii na antenie 4 FUN.TV utworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem „Muzyka NON STOP”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku. Kampania potrwa do 26 maja i ma na celu mocną aktywizację widzów w wieku 14- 24 lat.

CHRUP NON STOP

Kampania telewizyjna obejmuje konkurs na zapowiedź ulubionej piosenki znanej z anteny 4FUN.TV z buzią pełną chrupek. Film można wysłać za pomocą aplikacji 4FUN APP oraz social mediów. Najzabawniejsze materiały wyemitowane zostaną na antenie 4FUN.TV w paśmie „Muzyka NON STOP”.

Schulz brand friendly odpowiada także za obsługę marki Non Stop na Facebooku. Od 2014 roku agencja obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym należące do TBM marki Tygryski i Non Stop, a od 2017 roku  Łapsy oraz Crunlight.

Źródło: Schulz Brand Friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764