logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz zatrudnia 10 nowych osób

  PR 08.10.2020, przeczytano 880 razy
ilustracja

Agencja Schulz brand friendly uruchomiła kampanię autopromocyjną #SCHULZsiemaplony. Jest to zwieńczenie kampanii rekrutacyjnej #SCHULZrozkwita, dzięki której agencja zatrudniła 10 nowych osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schulz-zatrudnia-10-nowych-osob,388703,artykul.html

Majowa kampania rekrutacyjna pod hasłem #SCHULZrozkwita wyróżniała się niecodzienną formą. W rozkwitające pąki o metaforycznym znaczeniu (rozkwitanie=rozwój) i zapylające do nich pszczoły wmontowane zostały gadające głowy pracowników, które zagadały do tych, co po drugiej stronie – w charakterystyczny dla każdego z autorów sposób. Pojawiły się zatem stylistyczne i gramatyczne kwiatki (sic!), absurdalne wtręty i improwizowane odzywki. Do werbalnego kuriozum dodana została muzyka stylizowana na cukierkowe piosenki z lat 50. Tak powstał hipnotyzujący miks, stworzony przez kreatywnych dla kreatywnych.

Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 w kategorii film rekrutacyjny/wizerunkowy.

Dzięki owocnej kampanii zespół agencji zasiliło aż 10 nowych osób, które wystąpiły w kolejnym szalonym projekcie, zatytułowanym #SCHULZsiemaplony. Stanowi on kontynuację majowej akcji rekrutacyjnej.

– Chcemy się pochwalić najokazalszymi owocami, które wpadły do naszej spiżarki. Dołączyło aż 10 osób! A więcej osób w zespole, to większe pole do popisu i więcej owocnych przetargów! Z pełną spiżarnią jesteśmy gotowi nie tylko na nadchodzącą zimę, ale i na jeszcze więcej kreatywnych wyzwań – komentuje Michał Gajewski, associate creative director, Schulz brand friendly, słowami „świeżo zebranej” copywriterki Anny Klusek.

W materiale video nowo zatrudnieni pracownicy wcieli się w specjalnie zaprojektowane, gadające… warzywa i owoce.

Siły kreatywne wzmocnili: Maciej Urbanek (senior motion&art director), Jonasz Ulatowski (senior art director), Roksana Wantulok (art director) oraz Wioletta Leszczyńska (junior art director). Agencja zainwestowała także w copywriterów: Katarzynę Kantner, Annę Klusek oraz Michała Wierzbowskiego, który wrócił do agencji po dwuletniej przerwie, obejmując stanowisko senior copywritera. To nie jedyny powrót – z agencją ponownie związał się Filip Filipczak, który został retail senior strategist. Z kolei dział client service zasiliła Martyna Krupa, obejmując stanowisko account executive, a production managerem została Anna Siwek.

– Rozbudowa zespołu wynika z konieczności zwiększenia wydajności i efektywności pracy dla naszych stałych klientów, którzy w okresie pandemii nie zmniejszali swojej aktywności marketingowej. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że to jest jeden z najważniejszych dla nas momentów, jeżeli chodzi o działania sprzedażowe i możemy pozwolić sobie na przetestowanie niestandardowych sposobów dotarcia do klienta oraz zainteresowanie go naszymi usługami. Modyfikacja struktur agencji to kolejny powód tak szerokiej rekrutacji, dzięki której już teraz jesteśmy gotowi na obsłużenie zdecydowanie większej ilości projektów zarówno, przetargowych jak i produkcyjnych – komentuje Andrzej Kapera, managing director, Schulz brand friendly.

To jeszcze nie koniec zasileń w Schulz brand friendly. Trwa dalsze wzmacniane działu kreacji oraz social mediów. Agencja zatrudnia obecnie 60 osób i obsługuje takie marki jak Pudliszki, Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy marki z portfolio USP Zdrowie.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764