logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schur Flexibles Poland z kolejnymi nowościami

  PR 12.09.2018, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Ultra cienka folia barierowa BarrierTop X 35 to kolejny  produkty w portfolio Schur Flexibles Poland. Nowoczesne technologie druku pozwolą lepiej dostosować ofertę do wymagań klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schur-flexibles-poland-z-kolejnymi-nowosciami,37874,artykul.html

Schur Flexibles Poland nieustannie pracuje nad dostosowaniem swojej oferty do rosnących oczekiwań konsumentów. Efektem tych prac jest folia barierowa BarrierTop X 35, która poprawi jakość opakowań spożywczych. Folia BarrierTop X 35 to unikatowe połączenie małej grubości opakowania z odpornością na rozdarcie i doskonałym przetwarzaniem na maszynach pakujących. Przy grubości zaledwie 35 μ opakowanie zapewnia maksymalną ochronę produktów. Wyjątkowa przejrzystość umożliwia doskonałą prezentację zawartości, przez co idealnie nadaje się do pakowania schłodzonej żywności, wędlin, serów, ryb oraz produktów suchych. Kolejnym wyróżnikiem BarrierTop X 35 jest wysoka bariera tlenowa i aromatyczna.

Zwiększona wydajność i zrównoważony rozwój całego procesu pakowania prowadzi do zmniejszenia ilości odpadów opakowaniowych.

– Jako wiodący dostawca elastycznych rozwiązań opakowaniowych ponosimy odpowiedzialność za środowisko, dlatego nasze produkty i procesy są tak przyjaznymi dla środowiska, jak to tylko możliwe. Inwestujemy w rozwój nowych rozwiązań opakowaniowych, które zapewniają maksymalną ochronę produktu i niezmiennie wysoką funkcjonalność, a jednocześnie minimalizują negatywny wpływ na środowisko – mówi Marek Pawlak, prezes Schur Flexibles Poland.

Źródło: Schur Flexibles Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764