logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schur Flexibles Poland z kolejnymi nowościami

  PR 12.09.2018, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Ultra cienka folia barierowa BarrierTop X 35 to kolejny  produkty w portfolio Schur Flexibles Poland. Nowoczesne technologie druku pozwolą lepiej dostosować ofertę do wymagań klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schur-flexibles-poland-z-kolejnymi-nowosciami,37874,artykul.html

Schur Flexibles Poland nieustannie pracuje nad dostosowaniem swojej oferty do rosnących oczekiwań konsumentów. Efektem tych prac jest folia barierowa BarrierTop X 35, która poprawi jakość opakowań spożywczych. Folia BarrierTop X 35 to unikatowe połączenie małej grubości opakowania z odpornością na rozdarcie i doskonałym przetwarzaniem na maszynach pakujących. Przy grubości zaledwie 35 μ opakowanie zapewnia maksymalną ochronę produktów. Wyjątkowa przejrzystość umożliwia doskonałą prezentację zawartości, przez co idealnie nadaje się do pakowania schłodzonej żywności, wędlin, serów, ryb oraz produktów suchych. Kolejnym wyróżnikiem BarrierTop X 35 jest wysoka bariera tlenowa i aromatyczna.

Zwiększona wydajność i zrównoważony rozwój całego procesu pakowania prowadzi do zmniejszenia ilości odpadów opakowaniowych.

– Jako wiodący dostawca elastycznych rozwiązań opakowaniowych ponosimy odpowiedzialność za środowisko, dlatego nasze produkty i procesy są tak przyjaznymi dla środowiska, jak to tylko możliwe. Inwestujemy w rozwój nowych rozwiązań opakowaniowych, które zapewniają maksymalną ochronę produktu i niezmiennie wysoką funkcjonalność, a jednocześnie minimalizują negatywny wpływ na środowisko – mówi Marek Pawlak, prezes Schur Flexibles Poland.

Źródło: Schur Flexibles Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764