logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schwarzkopf Looks 2012 z Albedo Marketing

  PR 03.05.2012, przeczytano 2862 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się trzecia edycja kampanii promocyjnej marki Schwarzkopf, którą prowadzi agencja Albedo Marketing. Akcja „Schwarzkopf LOOKS 2012 - Wybierz swój styl”, która rusza 1 maja, opiera się na konkursie SMS oraz działaniach na stronie internetowej www.schwarzkopflooks.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schwarzkopf-looks-2012-z-albedo-marketing,15446,artykul.html

Celem promocji jest zarówno zwiększenie lojalności konsumentek względem produktów Schwarzkopf, jak i wzmocnienie wizerunku marki, jako wyznaczającego nowe trendy eksperta w dziedzinie pielęgnacji włosów. Akcja, która potrwa do 30 czerwca opiera się się na konkursie SMS, w którym można wygrać bony upoważniające do zakupów produktów z kolekcji Apart BEADS. Działania prowadzone przez Albedo obejmują także stronę internetową Looks 2012, na której można dowolnie tworzyć bransoletki BEADS marki Apart.

Akcji prowadzonej dla Schwarzkopf towarzyszą materiały POS: wobblery, headery i display’e, ulotki oraz broszury.

Źródło: Albedo Marketing

www.schwarzkopflooks.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764