logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schwarzkopf Looks 2012 z Albedo Marketing

  PR 03.05.2012, przeczytano 2856 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się trzecia edycja kampanii promocyjnej marki Schwarzkopf, którą prowadzi agencja Albedo Marketing. Akcja „Schwarzkopf LOOKS 2012 - Wybierz swój styl”, która rusza 1 maja, opiera się na konkursie SMS oraz działaniach na stronie internetowej www.schwarzkopflooks.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/schwarzkopf-looks-2012-z-albedo-marketing,15446,artykul.html

Celem promocji jest zarówno zwiększenie lojalności konsumentek względem produktów Schwarzkopf, jak i wzmocnienie wizerunku marki, jako wyznaczającego nowe trendy eksperta w dziedzinie pielęgnacji włosów. Akcja, która potrwa do 30 czerwca opiera się się na konkursie SMS, w którym można wygrać bony upoważniające do zakupów produktów z kolekcji Apart BEADS. Działania prowadzone przez Albedo obejmują także stronę internetową Looks 2012, na której można dowolnie tworzyć bransoletki BEADS marki Apart.

Akcji prowadzonej dla Schwarzkopf towarzyszą materiały POS: wobblery, headery i display’e, ulotki oraz broszury.

Źródło: Albedo Marketing

www.schwarzkopflooks.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764