logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ściana LED, monitory i projektory NEC dla Royal Opera House Open Up

  PR 28.09.2018, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka
fot. Luke Hayes

NEC Display Solutions poinformował o partnerstwie z Royal Opera House (ROH) w Londynie. W ramach projektu Open Up, promującego większą otwartość i dostępność sztuki dla każdego odbiorcy, NEC dostarcza rozwiązania bazujące na monitorach i projektorach na główną scenę artystyczną w Covent Garden, w stolicy Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sciana-led%2C-monitory-i-projektory-nec-dla-royal-opera-house-open-up,379543,artykul.html

Inicjatywa Open Up ma swoje źródło w przekonaniu, że ​​jak najszersza publiczność powinna mieć możliwość kontaktu ze sztuką w postaci spektakli operowych i baletu. Nowe technologie przekazu wizualnego w połączeniu z dużymi zmianami architektonicznymi uatrakcyjnią wizyty gości odwiedzających Royal Opera House. Oficjalne otwarcie przeprojektowanego budynku ROH odbyło się 19 września br.

Wśród najważniejszych usprawnień znajdują się: nowe wejścia, powiększone foyer i tarasy, nowa kawiarnia, bar i restauracja, a także bogaty program imprez biletowanych i darmowych oraz aktywności i festiwali dla osób w każdym wieku. Bazujące na produktach NEC innowacyjne rozwiązania wizualne przy wejściach, we frontowej strefie ROH oraz w całym budynku zostały zainstalowane przez Intevi, kluczowego partnera i dostawcę rozwiązań, zaangażowanego w projekt.

Poprzez inicjatywę Open Up ROH chce wnieść swój wkład w popularyzację nowoczesnej, europejskiej kultury. Nowy budynek i jego wnętrza reprezentują główne wartości ROH: doskonałość, sztukę teatralną i ciekawość. Głównym celem jest przyciągnięcie nowych gości i oferowanie oryginalnych występów eksperymentalnych, jako dodatek do bardziej klasycznego repertuaru.

Wśród rozwiązań NEC znajduje się zakrzywiony pod kątem 90 stopni ekran LED o powierzchni 28,5m2 w przebudowanej strefie wejściowej, która otwiera się na Covent Garden, przyciągając uwagę milionów osób odwiedzających tę charakterystyczną część centralnego Londynu. W strefie handlowej Royal Opera House znajduje się wielkoformatowy 84-calowy monitor. Ponadto w holu, w pobliżu kawiarni zainstalowano cztery projektory NEC, połączone jako część dużego, ultraszerokiego rozwiązania projekcyjnego, stworzonego z wykorzystaniem funkcji edge-blending. Przestrzeń w odnowionej kawiarni i przy szatniach zapełniono kolejnymi: 40-, 65- i 84-calowymi monitorami wielkoformatowymi, podobnie jak w otwartej przestrzeni baletowej.

Czujemy się zaszczyceni mogąc wspierać tę szacowną instytucję naszą technologią wyświetlania obrazu. Cyfrowe rozwiązania NEC do wizualizacji są dopełnieniem całkowicie nowego podejścia Royal Opera House do potrzeb odbiorcy, łącząc tradycyjne i innowacyjne techniki kulturowe ze skutecznym odwołaniem się do zmysłów gości odwiedzających operę.” – mówi Bernd Eberhardt, prezes i CEO w NEC Display Solutions Europe.

Monitory wielkoformatowe, ekrany LED oraz systemy projekcyjne NEC ożywią odnowione przestrzenie publiczne opery w nowy i angażujący sposób. Specjalnie zaprojektowany cyfrowy wyświetlacz przy wejściu na Covent Garden Piazza będzie pełnił rolę zaproszenia do naszych nowych przestrzeni. Chcemy, żeby jak najwięcej osób mogło doświadczyć prezentowanych przez nas form sztuki i poczuć smak niezwykłej kreatywności, a technologia NEC pomoże nam w promowaniu dostępności dla wszystkich, otwierając kulturę dla każdego” – dodaje Alex Beard, Chief Executive w Royal Opera House.

Źródło: NEC Display Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764