logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ściana wideo na tirze: Samsung Safety Truck na drogach

  PR 08.02.2016, przeczytano 1397 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics zaprezentował pierwszy prototyp Samsung Safety Truck – pojazdu ciężarowego wyposażonego w technologię służącą zapobieganiu wypadkom drogowym przy wyprzedzaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sciana-wideo-na-tirze%3A-samsung-safety-truck-na-drogach-,27390,artykul.html

Samsung stara się poprawiać jakość życia ludzi poprzez rozwijanie technologii umożliwiających interakcję z produktami w innowacyjny sposób. Samsung Safety Truck to technologia wykorzystująca dwie kamery wbudowane w przednią części pojazdu oraz platformę oprogramowania opracowaną specjalnie na potrzeby branży transportowej przez firmę Ingematica.

Technologia umożliwia rejestrację i transmisję obrazu sprzed ciężarówki w taki sposób, aby kierowcy pojazdów jadących za nią mogli lepiej ocenić szanse na bezpieczne wyprzedzanie i podejmować decyzje o manewrze oparte na większej ilości informacji.

Obraz jest udostępniany na wysokiej jakości wyświetlaczu złożonym z czterech ścian wideo Samsung OH46D. Wodoszczelne monitory wielkoformatowe OHD spełniają wymagania klasy IP56 i wyświetlają wyraźny obraz niezależnie od warunków panujących na drodze, czy od pogody.

Od samego początku prace nad projektem prowadzono wyłącznie w Argentynie, ze względu na dużą ilość dróg jednopasmowych i wysoką liczbę wypadków związanych z wyprzedaniem na nich. Samsung Safety Truck będzie poruszał się po drogach przez rok.

Bezpieczeństwo jest podstawową zasadą obowiązującą w każdym projekcie realizowanym przez Volvo Trucks. Dlatego nasza Grupa uczestniczy w przedsięwzięciach mających na celu rozwijanie innowacyjnych technologii, które pozwoliłby wyeliminować ryzyko wypadków. Zgodnie z tymi założeniami Volvo Trucks Argentina postanowiła wziąć udział w projekcie Samsung Safety Truck, aby promować refleksję nad zwiększaniem bezpieczeństwa zarówno kierowców pojazdów ciężarowych, jak i innych użytkowników dróg
– powiedział Valere Lourme, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Volvo Trucks.

Projekt został zrealizowany dzięki współpracy Samsung Electronics Argentyna z międzynarodową agencją reklamową Leo Burnett Argentina, argentyńską firmą Ingemática specjalizującą się w projektowaniu rozwiązań technicznych, krajową firmą Helvetica SA zajmującą się projektowaniem i budową naczep oraz Volvo Trucks Argentina, jednym z czołowych producentów samochodów ciężarowych na świecie.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764