logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ściana wideo na tirze: Samsung Safety Truck na drogach

  PR 08.02.2016, przeczytano 1237 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics zaprezentował pierwszy prototyp Samsung Safety Truck – pojazdu ciężarowego wyposażonego w technologię służącą zapobieganiu wypadkom drogowym przy wyprzedzaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sciana-wideo-na-tirze%3A-samsung-safety-truck-na-drogach-,27390,artykul.html

Samsung stara się poprawiać jakość życia ludzi poprzez rozwijanie technologii umożliwiających interakcję z produktami w innowacyjny sposób. Samsung Safety Truck to technologia wykorzystująca dwie kamery wbudowane w przednią części pojazdu oraz platformę oprogramowania opracowaną specjalnie na potrzeby branży transportowej przez firmę Ingematica.

Technologia umożliwia rejestrację i transmisję obrazu sprzed ciężarówki w taki sposób, aby kierowcy pojazdów jadących za nią mogli lepiej ocenić szanse na bezpieczne wyprzedzanie i podejmować decyzje o manewrze oparte na większej ilości informacji.

Obraz jest udostępniany na wysokiej jakości wyświetlaczu złożonym z czterech ścian wideo Samsung OH46D. Wodoszczelne monitory wielkoformatowe OHD spełniają wymagania klasy IP56 i wyświetlają wyraźny obraz niezależnie od warunków panujących na drodze, czy od pogody.

Od samego początku prace nad projektem prowadzono wyłącznie w Argentynie, ze względu na dużą ilość dróg jednopasmowych i wysoką liczbę wypadków związanych z wyprzedaniem na nich. Samsung Safety Truck będzie poruszał się po drogach przez rok.

Bezpieczeństwo jest podstawową zasadą obowiązującą w każdym projekcie realizowanym przez Volvo Trucks. Dlatego nasza Grupa uczestniczy w przedsięwzięciach mających na celu rozwijanie innowacyjnych technologii, które pozwoliłby wyeliminować ryzyko wypadków. Zgodnie z tymi założeniami Volvo Trucks Argentina postanowiła wziąć udział w projekcie Samsung Safety Truck, aby promować refleksję nad zwiększaniem bezpieczeństwa zarówno kierowców pojazdów ciężarowych, jak i innych użytkowników dróg
– powiedział Valere Lourme, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Volvo Trucks.

Projekt został zrealizowany dzięki współpracy Samsung Electronics Argentyna z międzynarodową agencją reklamową Leo Burnett Argentina, argentyńską firmą Ingemática specjalizującą się w projektowaniu rozwiązań technicznych, krajową firmą Helvetica SA zajmującą się projektowaniem i budową naczep oraz Volvo Trucks Argentina, jednym z czołowych producentów samochodów ciężarowych na świecie.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764