logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ściana wideo na tirze: Samsung Safety Truck na drogach

  PR 08.02.2016, przeczytano 1398 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics zaprezentował pierwszy prototyp Samsung Safety Truck – pojazdu ciężarowego wyposażonego w technologię służącą zapobieganiu wypadkom drogowym przy wyprzedzaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sciana-wideo-na-tirze%3A-samsung-safety-truck-na-drogach-,27390,artykul.html

Samsung stara się poprawiać jakość życia ludzi poprzez rozwijanie technologii umożliwiających interakcję z produktami w innowacyjny sposób. Samsung Safety Truck to technologia wykorzystująca dwie kamery wbudowane w przednią części pojazdu oraz platformę oprogramowania opracowaną specjalnie na potrzeby branży transportowej przez firmę Ingematica.

Technologia umożliwia rejestrację i transmisję obrazu sprzed ciężarówki w taki sposób, aby kierowcy pojazdów jadących za nią mogli lepiej ocenić szanse na bezpieczne wyprzedzanie i podejmować decyzje o manewrze oparte na większej ilości informacji.

Obraz jest udostępniany na wysokiej jakości wyświetlaczu złożonym z czterech ścian wideo Samsung OH46D. Wodoszczelne monitory wielkoformatowe OHD spełniają wymagania klasy IP56 i wyświetlają wyraźny obraz niezależnie od warunków panujących na drodze, czy od pogody.

Od samego początku prace nad projektem prowadzono wyłącznie w Argentynie, ze względu na dużą ilość dróg jednopasmowych i wysoką liczbę wypadków związanych z wyprzedaniem na nich. Samsung Safety Truck będzie poruszał się po drogach przez rok.

Bezpieczeństwo jest podstawową zasadą obowiązującą w każdym projekcie realizowanym przez Volvo Trucks. Dlatego nasza Grupa uczestniczy w przedsięwzięciach mających na celu rozwijanie innowacyjnych technologii, które pozwoliłby wyeliminować ryzyko wypadków. Zgodnie z tymi założeniami Volvo Trucks Argentina postanowiła wziąć udział w projekcie Samsung Safety Truck, aby promować refleksję nad zwiększaniem bezpieczeństwa zarówno kierowców pojazdów ciężarowych, jak i innych użytkowników dróg
– powiedział Valere Lourme, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Volvo Trucks.

Projekt został zrealizowany dzięki współpracy Samsung Electronics Argentyna z międzynarodową agencją reklamową Leo Burnett Argentina, argentyńską firmą Ingemática specjalizującą się w projektowaniu rozwiązań technicznych, krajową firmą Helvetica SA zajmującą się projektowaniem i budową naczep oraz Volvo Trucks Argentina, jednym z czołowych producentów samochodów ciężarowych na świecie.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764