logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Scodix ogłosił rozszerzone portfolio produktów

  PR 07.10.2020, przeczytano 414 razy
ilustracja

Scodix wprowadza na rynek rozszerzoną ofertę maszyn do uszlachetniania druków, obejmujących 6 nowych urządzeń, skierowanych dla różnych sektorów branży poligraficznej. Nowe serie Scodix Ultra są zaprojektowane w celu stworzenia możliwości szybkiego rozwoju biznesu różnej wielkości firmom i rynkom


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/scodix-oglosil-rozszerzone-portfolio-produktow,388682,artykul.html

Scodix, dostawca pionierskich rozwiązań do cyfrowego uszlachetniania dla branży poligraficznej, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji serii maszyn Scodix Ultra. Składa się ona z sześciu urządzeń, z których każde jest przeznaczone dla określonego segmentu rynku. Serię opracowano na podstawie doświadczeń z rynku druków akcydensowych, opakowań oraz web to print, tak aby w pełni zaspokoić potrzeby każdego sektora. CEO Scodix, Eli Grinberg, wyjaśnia:

- Jako najbardziej innowacyjna i doświadczona firma na świecie, zajmująca się technologią uszlachetniania cyfrowego, z ponad 400 maszynami zainstalowanymi na całym świecie, wprowadzamy teraz jedną rozszerzoną linię produktów, która została zaprojektowana w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich naszych klientów we wszystkich tych sektorach przemysłu poligraficznego. Bez względu na zastosowanie, typy uszlachetnień czy wymagań budżetowych, mamy rozwiązanie w ramach tej serii. Dostawcy usług poligraficznych mogą wybrać maszynę, która będzie najlepiej wspierać przyszły rozwój ich działalności.

Web-2-Print

Scodix Ultra 3000Przeznaczone na rynek W2P, maszyny Scodix Ultra 3000 oraz Ultra 4000 zawierają oprogramowanie Scodix Studio W2P. Opracowane na bazie sukcesu firm takich jak Shutterfly i District Photo, model Ultra 3000 koncentruje się na Web2Print, podczas gdy Ultra 4000, umożliwiający stosowanie podłoży w  większym formacie oraz podajnik i wykładanie paletowe, jest skierowany do drukarni Web2Pack.

Druk akcydensowy i zastosowania specjalne

Oferując te same formaty uszlachetniania i gamę podłoży, maszyny Scodix Ultra 1000 i 2000 rozróżniane są liczbą dostępnych uszlachetnień - w konsekwencji są oferowane na rynku w różnych przedziałach cenowych. Ultra 1000 zapewnia powszechnie stosowane cyfrowe uszlachetnienia, podczas gdy Ultra 2000 oferuje wszystkie aplikacje Scodix na jednej platformie, w tym automatyczne przełączanie polimerów dla najwyższej produktywności.

Packaging

Scodix Ultra 5000 i 6000 obsługują grubsze podłoża wymagane do zastosowań opakowaniowych (do 2 mm) i są dostępne z  podajnikiem i odbiornikiem paletowym. Chociaż Ultra 6000 oferuje większy format, zawiera uproszczoną gamę uszlachetnień.

Sześć nowych maszyn jest następcami modeli Ultra 101 i  202, podczas gdy maszyna Scodix E106 jest nadal dostępna do zastosowań opakowaniowych w formacie B1. Grinberg dodaje:

- Wprowadzając cyfrowe uszlachetnianie, dostawcy usług poligraficznych mogą rozszerzyć swoją ofertę o aplikacje przyciągające uwagę, poprawiając wskaźniki utrzymania klientów w tych notorycznie zmiennych czasach, jednocześnie zwiększając marże i ostatecznie rentowność. Niezależnie od tego, czy produkty są kupowane tradycyjnie, czy za pośrednictwem kanałów Web2Pack lub Web2Print, Scodix ulepsza produkty, począwszy od wizytówek premium i kart okolicznościowych, folderów, okładek książek, przyciągających uwagę odbiorców, po wyróżniające się etykiety i  opakowania, pudełka, pudełka typu rigid, produkty POS i zastosowania typu security - zawsze z naciskiem na drobne szczegóły i wysoką jakość wyników. Wprowadzając tę podzieloną na segmenty ofertę produktów, zwiększamy liczbę klientów, którzy mogą zastosować Scodix i oferujemy wartość Scodix większej liczbie marek, nabywcom druku i konsumentom druku. To naprawdę kolejna era w działalności Scodix.

Źródło: Digiprint Sp. z o.o.

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta rozszerza rodzinę Bizhub
Firma Konica Minolta rozszerza ofertę sprzętu drukującego z nowej rodziny EagleH-BK o sześć kolejnych modeli. Monochromatyczne drukarki A3 bizhub 750i, bizhub 650i oraz bizhub 450i – wchodzą do sprzedaży już dziś. Kolejne – bizhub 550i, 360i oraz 300i – swoją premierę będą miały na przełomie grudnia 2020/stycznia 2021.
Firma Kram z ploterem Valiani Optima 80 dostarczonym przez Grafmasz
Wzrost zainteresowania opakowaniami produkowanymi przez KRAM skłonił firmę do powzięcia decyzji dotyczącej zakupu plotera. Rozeznanie rynku w zakresie wyboru odpowiedniego plotera zbiegło się z okresem pandemii co znacznie utrudniło jego poszukiwania.
Webinarium branży poligraficznej. Działalność drukarń w nowej rzeczywistości
Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego zaprasza na bezpłatną wideokonferencję pod nazwą #PrintOn WebinAir, która odbędzie się 26.11.2020 o godzinie 10:00.
W co czwartym MŚP z branży poligraficznej wzrósł poziom automatyzacji procesów produkcji w stosunku do ubiegłego roku – wynika z badania Siemens Financial Services. 28 proc. ankietowanych firm zwiększyło także nakłady finansowe na nowoczesny park maszyn i urządzeń, który w znacznym stopniu finansowany jest leasingiem. W efekcie tych działań, 12 proc. przedsiębiorstw...
Stora Enso i Tetra Pak planują budowę linii do recyklingu
Stora Enso i Tetra Pak łączą siły, aby zbadać możliwości budowy nowej linii do recyklingu zużytych opakowań kartonowych po napojach. Celem jest znaczące zwiększenie poziomu recyklingu tego typu opakowań w Europie Środkowej i Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764