logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Scopolan compositum z pierwszą kampanią reklamową

  PR 27.06.2019, przeczytano 1482 razy
ilustracjastrzałka

Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/scopolan-compositum-z-pierwsza-kampania-reklamowa,383025,artykul.html

Scopolan compositum to lek, który do tej pory znany był głównie farmaceutom i lekarzom, a jego sprzedaż budowały recepty. Od grudnia 2018 roku sytuacja zmieniła się i pacjenci mogą już kupować Scopolan compositum na własną rękę w aptekach.

Celem nowej kampanii jest pozycjonowanie Scopolan compositum jako silnego leku w kategorii rozkurczowych. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.

Głównym narzędziem komunikacji jest 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja skupia się na przekazaniu najważniejszej, z zakupowego punktu widzenia, informacji, że Scopolan compositum zawiera aż dwie substancje aktywnie zwalczające objawy bólu. Rzadko spotykane w reklamach leków przeniesienie sekwencji demo produktowego na początek spotu pozwala zwrócić uwagę konsumentów na konkurencyjną przewagę produktu i skutecznie budować jego wizerunek dzięki wskazaniu do stosowania przy wyjątkowo silnym bólu.

Za przygotowanie strategii, kreacji kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa OPTIMA MARKETING GROUP, producentem wykonawczym spotu jest F1LM, a za zakup mediów odpowiada MEDIACONCEPT.

Źródło: Optima Marketing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764