logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost

  PR 10.01.2022, przeczytano 619 razy
ilustracja

Screen Network S.A. utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Zarządzająca największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY oraz ekranów klasy indoor spółka po udanym 2021 roku rusza z kolejnymi kampaniami. Wyświetlane na nośnikach Screen Network reklamy i treści każdego dnia docierają do ponad 6 mln odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network--uruchamia-kolejne-kampanie-i-planuje-dalszy-wzrost,394345,artykul.html

Screen Network, spółka grupy kapitałowej 4fun Media, zarządza największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY i jedynymi na polskim rynku nośnikami Super Screen. Dysponuje ponadto siecią 20 tys. ekranów klasy indoor, umiejscowionych w ponad 380 lokalizacjach, takich jak: galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe, dworce kolejowe i lotnicze oraz stacje metra. Spółka specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych kampanii reklamowych, a dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym zarządza treścią prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym.

- Jako lider rynku Digital Out-of-Home (DOOH), który po okresie chwilowego spowolnienia spowodowanego pandemią wrócił do stałego, dwucyfrowego trendu wzrostowego, efektywnie i kreatywnie zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów wielkoformatowych oraz inwestujemy w najlepsze rozwiązania technologiczne. Sukcesywnie zwiększamy udział w rynku, a efekty naszej pracy są już widoczne w rosnących przychodach, które za pierwsze trzy kwartały 2021 roku wzrosły o 40% r.d.r. - komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Zarządu Screen Network S.A. - Nie ustajemy w działaniach na rzecz dalszego rozwoju spółki, a niezależne analizy i prognozy dla rynku DOOH w Polsce i na świecie potwierdzają, że przed branżą okres wieloletniego wzrostu. Coraz  większa liczba kampanii opartych o Big Data, znajdująca coraz więcej praktycznych zastosowań koncepcja smart city, upowszechnienie się narzędzi służących do automatyzacji zakupów oraz wykorzystywanie technologii anamorficznych iluzji 3D to tylko kilka czynników, które sprawią, że już 2022 rok będzie przełomowy – podkreśla prezes Screen Network.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama. Według prognoz Verified Market Research (VMR) - jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy - DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które rozwijają dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Źródło: Screen Network S.A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764