logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost

  PR 10.01.2022, przeczytano 224 razy
ilustracja

Screen Network S.A. utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Zarządzająca największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY oraz ekranów klasy indoor spółka po udanym 2021 roku rusza z kolejnymi kampaniami. Wyświetlane na nośnikach Screen Network reklamy i treści każdego dnia docierają do ponad 6 mln odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network--uruchamia-kolejne-kampanie-i-planuje-dalszy-wzrost,394345,artykul.html

Screen Network, spółka grupy kapitałowej 4fun Media, zarządza największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY i jedynymi na polskim rynku nośnikami Super Screen. Dysponuje ponadto siecią 20 tys. ekranów klasy indoor, umiejscowionych w ponad 380 lokalizacjach, takich jak: galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe, dworce kolejowe i lotnicze oraz stacje metra. Spółka specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych kampanii reklamowych, a dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym zarządza treścią prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym.

- Jako lider rynku Digital Out-of-Home (DOOH), który po okresie chwilowego spowolnienia spowodowanego pandemią wrócił do stałego, dwucyfrowego trendu wzrostowego, efektywnie i kreatywnie zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów wielkoformatowych oraz inwestujemy w najlepsze rozwiązania technologiczne. Sukcesywnie zwiększamy udział w rynku, a efekty naszej pracy są już widoczne w rosnących przychodach, które za pierwsze trzy kwartały 2021 roku wzrosły o 40% r.d.r. - komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Zarządu Screen Network S.A. - Nie ustajemy w działaniach na rzecz dalszego rozwoju spółki, a niezależne analizy i prognozy dla rynku DOOH w Polsce i na świecie potwierdzają, że przed branżą okres wieloletniego wzrostu. Coraz  większa liczba kampanii opartych o Big Data, znajdująca coraz więcej praktycznych zastosowań koncepcja smart city, upowszechnienie się narzędzi służących do automatyzacji zakupów oraz wykorzystywanie technologii anamorficznych iluzji 3D to tylko kilka czynników, które sprawią, że już 2022 rok będzie przełomowy – podkreśla prezes Screen Network.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama. Według prognoz Verified Market Research (VMR) - jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy - DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które rozwijają dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Źródło: Screen Network S.A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.
TikTok to globalna platforma rozrywkowa, która czerpie siłę z kreatywności swojej barwnej społeczności. W maju, Europejskim Miesiącu Różnorodności, dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi ze wspieraniem mniejszości, zaprasza do budowania włączającej kultury i właściwego, szerszego eksponowania dotychczas słabiej reprezentowanych grup społecznych....
Wyższe przychody i zysk Wirtualnej Polski w pierwszym kwartale 2022 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększyła zysk netto o ponad 65%, w porównaniu do 2021 roku. Z WP Ads, narzędzia do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców, korzysta już kilkuset klientów. Wirtualna Polska rozwija też usługi subskrypcyjne, z tego powodu nabyła akcje spółki...
Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak...
Radio Tok FM na fali rekordów słuchalności
Aż 3,2% udziału w czasie słuchania - ten rekordowy wynik Radio TOK FM uzyskało w najnowszej odsłonie badania Radio Track za okres luty - kwiecień 2022 r. Pod tym względem stacja zajmuje już czwarte miejsce wśród ogólnopolskich rozgłośni. TOK FM należy też do najchętniej włączanych radiostacji w głównych aglomeracjach w Polsce, będąc wiceliderem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764