logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost

  PR 10.01.2022, przeczytano 316 razy
ilustracja

Screen Network S.A. utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Zarządzająca największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY oraz ekranów klasy indoor spółka po udanym 2021 roku rusza z kolejnymi kampaniami. Wyświetlane na nośnikach Screen Network reklamy i treści każdego dnia docierają do ponad 6 mln odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network--uruchamia-kolejne-kampanie-i-planuje-dalszy-wzrost,394345,artykul.html

Screen Network, spółka grupy kapitałowej 4fun Media, zarządza największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY i jedynymi na polskim rynku nośnikami Super Screen. Dysponuje ponadto siecią 20 tys. ekranów klasy indoor, umiejscowionych w ponad 380 lokalizacjach, takich jak: galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe, dworce kolejowe i lotnicze oraz stacje metra. Spółka specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych kampanii reklamowych, a dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym zarządza treścią prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym.

- Jako lider rynku Digital Out-of-Home (DOOH), który po okresie chwilowego spowolnienia spowodowanego pandemią wrócił do stałego, dwucyfrowego trendu wzrostowego, efektywnie i kreatywnie zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów wielkoformatowych oraz inwestujemy w najlepsze rozwiązania technologiczne. Sukcesywnie zwiększamy udział w rynku, a efekty naszej pracy są już widoczne w rosnących przychodach, które za pierwsze trzy kwartały 2021 roku wzrosły o 40% r.d.r. - komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Zarządu Screen Network S.A. - Nie ustajemy w działaniach na rzecz dalszego rozwoju spółki, a niezależne analizy i prognozy dla rynku DOOH w Polsce i na świecie potwierdzają, że przed branżą okres wieloletniego wzrostu. Coraz  większa liczba kampanii opartych o Big Data, znajdująca coraz więcej praktycznych zastosowań koncepcja smart city, upowszechnienie się narzędzi służących do automatyzacji zakupów oraz wykorzystywanie technologii anamorficznych iluzji 3D to tylko kilka czynników, które sprawią, że już 2022 rok będzie przełomowy – podkreśla prezes Screen Network.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama. Według prognoz Verified Market Research (VMR) - jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy - DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które rozwijają dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Źródło: Screen Network S.A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764