logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Screen network angażuje się w kampanię informacyjną Ministerstwa Zdrowia

  PR 23.03.2020, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Firma Screen Network we współpracy z Ministerstwem Zdrowia uruchomiła na swoich ekranach 10-dniową kampanię informacyjną dotyczącą procedur zalecanych podczas kwarantanny.  W emitowanych spotach oprócz wytycznych odnośnie postępowania, podane są sprawdzone i rzetelne źródła, z których należy korzystać. Udostępniany jest  adres strony: www.gov.pl/koronawirus oraz kontakt na infolinię NFZ, gdzie można zaczerpnąć wszelkich, szczegółowych danych na temat epidemii koronawirusa, zapoznać się z procedurami oraz poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-screen-network-angazuje-sie-w-kampanie-informacyjna-ministerstwa-zdrowia,386196,artykul.html

Podczas tak trudnej sytuacji zagrożenia i pojawiającej się powszechnie dezinformacji, Screen Network  angażuje się w działania mające na celu  zwiększenie świadomości społecznej oraz zapobieganie chaosowi informacyjnemu, który nasila się wśród Polaków. Uczestniczy aktywnie w rzetelnym, stałym informowaniu na temat bezpiecznego funkcjonowania w dobie pandemii. Dzięki temu można zarówno przeciwdziałać panice, jak i dalszemu, niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się choroby.

ilustracjastrzałka

Screen Network posiada duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Nowoczesna technologia, jaką dysponuje, daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie  akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, szczególnie w stanach zagrożenia, pozwalają wspierać działania prospołeczne i edukacyjne. Zwłaszcza, że ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.

ilustracjastrzałka

Firma regularnie współpracuje z Polską Policją, z którą przeprowadziła m.in. akcję „Myśl Trzeźwo” czy „Mapę Wypadków Drogowych”, mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kampanią społeczną „Bezpieczne wakacje” popularyzowała bezpieczne zachowania podczas wakacji, zwracając uwagę na najczęstsze zagrożenia, by tym samym podnieść świadomość społeczną z zakresu bezpieczeństwa podczas letniego wypoczynku. Jej kampania „Smog Alert”, we współpracy z Głównym Inspektoratem Środowiska, otrzymała wyróżnienie w konkursie marketingowym Golden Arrow 2018, w kategorii Non-profit.

Źródło: Screen Network SA

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764