Firma Screen Network we współpracy z Ministerstwem Zdrowia uruchomiła na swoich ekranach 10-dniową kampanię informacyjną dotyczącą procedur zalecanych podczas kwarantanny. W emitowanych spotach oprócz wytycznych odnośnie postępowania, podane są sprawdzone i rzetelne źródła, z których należy korzystać. Udostępniany jest adres strony: www.gov.pl/koronawirus oraz kontakt na infolinię NFZ, gdzie można zaczerpnąć wszelkich, szczegółowych danych na temat epidemii koronawirusa, zapoznać się z procedurami oraz poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Podczas tak trudnej sytuacji zagrożenia i pojawiającej się powszechnie dezinformacji, Screen Network angażuje się w działania mające na celu zwiększenie świadomości społecznej oraz zapobieganie chaosowi informacyjnemu, który nasila się wśród Polaków. Uczestniczy aktywnie w rzetelnym, stałym informowaniu na temat bezpiecznego funkcjonowania w dobie pandemii. Dzięki temu można zarówno przeciwdziałać panice, jak i dalszemu, niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się choroby.
Screen Network posiada duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Nowoczesna technologia, jaką dysponuje, daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, szczególnie w stanach zagrożenia, pozwalają wspierać działania prospołeczne i edukacyjne. Zwłaszcza, że ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.
Firma regularnie współpracuje z Polską Policją, z którą przeprowadziła m.in. akcję „Myśl Trzeźwo” czy „Mapę Wypadków Drogowych”, mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kampanią społeczną „Bezpieczne wakacje” popularyzowała bezpieczne zachowania podczas wakacji, zwracając uwagę na najczęstsze zagrożenia, by tym samym podnieść świadomość społeczną z zakresu bezpieczeństwa podczas letniego wypoczynku. Jej kampania „Smog Alert”, we współpracy z Głównym Inspektoratem Środowiska, otrzymała wyróżnienie w konkursie marketingowym Golden Arrow 2018, w kategorii Non-profit.
Źródło: Screen Network SA