logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network rozszerza ofertę o ekrany w centrum handlowym Elektrownia Powiśle

  PR 25.07.2023, przeczytano 974 razy
ilustracja

Screen Network, właściciel największej sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w warszawskiej Elektrowni Powiśle. To miejsce, w którym można zrobić zakupy, zjeść pyszne jedzenie, posłuchać muzyki i miło spędzić czas. Ekrany Digital Out of Home są zainstalowane w kluczowych punktach obiektu i dają możliwość dotarcia do szerokiej grupy konsumentów w wyjątkowo angażujący i efektywny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network-rozszerza-oferte-o-ekrany-w-centrum-handlowym-elektrownia-powisle,400893,artykul.html

Elektrownia Powiśle to zrewitalizowana elektrownia z początku XX wieku. Została przekształcona w kompleks handlowo-usługowy, w którym dziś znajduje się ponad 90 sklepów i butików, liczne restauracje, kawiarnie, bary, apartamenty i biura, a także hotel. To miejsce spotkań i integracji, które przyciąga ludzi z całego miasta.

Teren Elektrowni każdego dnia tętni życiem – na placach między budynkami odbywają się koncerty, festiwale, targi i wystawy. Właśnie w tym miejscu – przy wejściach do galerii handlowej – znajdują się dwa ekrany LED. Są doskonale widoczne dla klientów odwiedzających centrum, jak i osób spędzających wolny czas na terenie kompleksu.

Ekrany DOOH znajdują się także wewnątrz budynku – zostały rozmieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych i w strefie gastronomicznej. Food Hall to przestrzeń z restauracjami i barami, w której goście delektują się posiłkami, co pozwala na nawiązanie wydłużonego kontaktu z przekazem reklamowym, zapewniając atrakcyjną i angażującą formę prezentacji.

ilustracjastrzałka

Obecnie Elektrownia Powiśle to jedno z najpopularniejszych miejsc na mapie Warszawy. Każdego dnia kompleks odwiedza ponad 30 000 osób. Dzięki sieci ekranów Screen Network, marki mogą dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy codziennie odwiedzają obiekt. Ekrany znajdują się w strategicznych punktach kompleksu – zarówno wewnątrz centrum handlowego (Digital Indoor), jak i na zewnątrz (Digital Outdoor), gdzie organizowane są imprezy kulturalne i rozrywkowe, które przyciągające warszawiaków, a także turystów.

– Od lat jako lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć naszych ekranów. Dołączenie do naszej oferty ekranów reklamowych w Elektrowni Powiśle, to bardzo ważny krok w rozwoju Screen Network – podkreśla Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network. – Elektrownia Powiśle to modny punkt na mapie Warszawy, który łączy przestrzeń handlową z rozrywką i kulturą, tworząc miejsce, w którym warszawiacy spędzają wolny czas. Reklama na ekranach DOOH, które oferujemy, to nie tylko miejsce na reklamę w świetnej lokalizacji, ale także atrakcyjny kanał komunikacji, który przyciąga uwagę i angażuje odbiorców, wpływając na ich wybory zakupowe.

Cała oferta Screen Network obejmuje ponad 20 000 nowoczesnych ekranów reklamowych. Komunikaty wyświetlane na ekranach firmy każdego dnia trafiają do ponad sześciu milionów odbiorców. W portfolio spółki znajdują się zarówno wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, jak i ekrany na dworcach kolejowych, w galeriach handlowych czy na siłowniach.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764