logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network rozszerza ofertę o ekrany w centrum handlowym Elektrownia Powiśle

  PR 25.07.2023, przeczytano 738 razy
ilustracja

Screen Network, właściciel największej sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w warszawskiej Elektrowni Powiśle. To miejsce, w którym można zrobić zakupy, zjeść pyszne jedzenie, posłuchać muzyki i miło spędzić czas. Ekrany Digital Out of Home są zainstalowane w kluczowych punktach obiektu i dają możliwość dotarcia do szerokiej grupy konsumentów w wyjątkowo angażujący i efektywny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network-rozszerza-oferte-o-ekrany-w-centrum-handlowym-elektrownia-powisle,400893,artykul.html

Elektrownia Powiśle to zrewitalizowana elektrownia z początku XX wieku. Została przekształcona w kompleks handlowo-usługowy, w którym dziś znajduje się ponad 90 sklepów i butików, liczne restauracje, kawiarnie, bary, apartamenty i biura, a także hotel. To miejsce spotkań i integracji, które przyciąga ludzi z całego miasta.

Teren Elektrowni każdego dnia tętni życiem – na placach między budynkami odbywają się koncerty, festiwale, targi i wystawy. Właśnie w tym miejscu – przy wejściach do galerii handlowej – znajdują się dwa ekrany LED. Są doskonale widoczne dla klientów odwiedzających centrum, jak i osób spędzających wolny czas na terenie kompleksu.

Ekrany DOOH znajdują się także wewnątrz budynku – zostały rozmieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych i w strefie gastronomicznej. Food Hall to przestrzeń z restauracjami i barami, w której goście delektują się posiłkami, co pozwala na nawiązanie wydłużonego kontaktu z przekazem reklamowym, zapewniając atrakcyjną i angażującą formę prezentacji.

ilustracjastrzałka

Obecnie Elektrownia Powiśle to jedno z najpopularniejszych miejsc na mapie Warszawy. Każdego dnia kompleks odwiedza ponad 30 000 osób. Dzięki sieci ekranów Screen Network, marki mogą dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy codziennie odwiedzają obiekt. Ekrany znajdują się w strategicznych punktach kompleksu – zarówno wewnątrz centrum handlowego (Digital Indoor), jak i na zewnątrz (Digital Outdoor), gdzie organizowane są imprezy kulturalne i rozrywkowe, które przyciągające warszawiaków, a także turystów.

– Od lat jako lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć naszych ekranów. Dołączenie do naszej oferty ekranów reklamowych w Elektrowni Powiśle, to bardzo ważny krok w rozwoju Screen Network – podkreśla Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network. – Elektrownia Powiśle to modny punkt na mapie Warszawy, który łączy przestrzeń handlową z rozrywką i kulturą, tworząc miejsce, w którym warszawiacy spędzają wolny czas. Reklama na ekranach DOOH, które oferujemy, to nie tylko miejsce na reklamę w świetnej lokalizacji, ale także atrakcyjny kanał komunikacji, który przyciąga uwagę i angażuje odbiorców, wpływając na ich wybory zakupowe.

Cała oferta Screen Network obejmuje ponad 20 000 nowoczesnych ekranów reklamowych. Komunikaty wyświetlane na ekranach firmy każdego dnia trafiają do ponad sześciu milionów odbiorców. W portfolio spółki znajdują się zarówno wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, jak i ekrany na dworcach kolejowych, w galeriach handlowych czy na siłowniach.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764