logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach

  PR 14.06.2024, przeczytano 357 razy
ilustracja

Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network-uruchamia-spektakularny-ekran-w-katowicach,404649,artykul.html

Screen Network ogłasza uruchomienie drugiego, wielkoformatowego ekranu w Katowicach. Ekran ma 153m2 i każdego dnia generuje ponad 90 000 kontaktów. Nowoczesny cyfrowy nośnik został zainstalowany nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej. To ścisłe centrum miasta i jeden z najważniejszych obiektów handlowych ponad 2-milionowej aglomeracji katowickiej. Galeria Katowicka sąsiaduje z głównym dworcem kolejowym w Katowicach – jednym z najważniejszych elementów systemu komunikacyjnego regionu. Na fasadzie budynku dworca znajduje się drugi ekran należący do Screen Network.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowy ekran w Galerii Katowickiej służy nie tylko jako medium reklamowe, ale także jako narzędzie do przekazywania ważnych informacji, wspierając tym samym codzienne życie lokalnej społeczności. To przestrzeń, którą aktywizujemy, przyciągając zarówno mieszkańców, jak i turystów. Poprzez skupienie dwóch ekranów w jednym miejscu, tworzymy miejsce, które przyciąga uwagę i zapewnia maksymalną widoczność. Nowoczesna technologia przyczynia się do pozytywnej transformacji tego obszaru, czyniąc go punktem, wokół którego koncentruje się miejska dynamika i interakcja społeczna" – mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network. – „Uruchomienie ekranu w Galerii Katowickiej to znaczący krok dla Screen Network, ale także impuls dla lokalnego rynku reklamowego. Nasze ekrany są nie tylko narzędziem reklamowym i platformą do komunikacji z mieszkańcami, ale stają się integralną częścią urbanistycznego krajobrazu miasta, podobnie jak słynne Times Square w Nowym Jorku". 

Ekran charakteryzuje się wysoką rozdzielczością (pixel 10,4 mm – 9216 pixeli/m2), kontrastem i doskonałymi kątami widzenia, które gwarantują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Ponadprzeciętna jasność (8000 cd m2) gwarantuje doskonałą widoczność wyświetlanych treści nawet w słoneczne dni.

Kabinety ekranu były „szyte na miarę” – zostały zaprojektowane specjalnie na wymiar okien Galerii i stanowią ich idealne wypełnienie” – wyjaśnia Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network. – Jednocześnie ekran ma formę przezierną, a to oznacza, że nie ogranicza dostępu światła słonecznego do Galerii”.

Ekran należy do najwyższej kategorii Super Screen – oferuje elastyczny model emisji i umożliwia realizację interaktywnych kampanii opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów. Reklamy wyświetlane na ekranie mogą zostać uzależnione od dowolnego źródła danych i zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody, wyniku meczu. Dzięki zaokrągleniu bryły budynku, na której znajduje się ekran, możliwa jest również emisja anamorficznych animacji 3D. Równie istotnym aspektem jest implementacja modelu sprzedaży Programmatic DOOH, która umożliwia automatyzację zakupu i optymalizację kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym.

Źródło: Screen Network

Dodatkowe informacje:

Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych. Ekrany znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach i siłowniach w całej Polsce. Autorski system zarządzania emisją i połączenie ekranów z zasobami sieci daje możliwość uzależnienia prezentowanych treści od dowolnego źródła danych i natychmiastowej zmiany wyświetlanych komunikatów. Firma należy do grupy kapitałowej Digital Network, notowanej na GPW.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764