logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network zbuduje sieć reklamową w placówkach Poczty Polskiej

  PR 04.10.2023, przeczytano 379 razy
ilustracja

Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network-zbuduje-siec-reklamowa-w-placowkach-poczty-polskiej,401598,artykul.html

W placówkach pocztowych pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe o wielkości minimum 43 cale. Liczba zamontowanych w nich ekranów będzie uzależniona od wielkości i potencjału obiektu. Pierwsze zamontowane urządzenia pojawią się na początek w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.

Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.

–  Cieszymy się, że wspólnie z Pocztą Polską będziemy mogli zbudować nowoczesny kanał komunikacji, służący zarówno celom reklamowym, jak i informacyjnym dla odwiedzających placówki pocztowe. Nasz innowacyjny system emisji kampanii pozwala na działanie w czasie rzeczywistym, co ma ogromne znaczenie zarówno dla marek poszukujących nowatorskich sposobów dotarcia do konsumentów, jak i dla klientów, którzy odwiedzają placówki pocztowe. Nowa sieć doskonale uzupełnia naszą ogólnopolską ofertę, generującą ponad 10 milionów kontaktów z ekranami każdego dnia - podkreśliła Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.

Źródło: Screen Network

Dodatkowe informacje:

Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych. Ekrany są zlokalizowane zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Dzięki dużej różnorodności wielkości, jak i lokalizacji ekranów, Screen Network oferuje klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764