Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
W placówkach pocztowych pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe o wielkości minimum 43 cale. Liczba zamontowanych w nich ekranów będzie uzależniona od wielkości i potencjału obiektu. Pierwsze zamontowane urządzenia pojawią się na początek w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.
– Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.
– Cieszymy się, że wspólnie z Pocztą Polską będziemy mogli zbudować nowoczesny kanał komunikacji, służący zarówno celom reklamowym, jak i informacyjnym dla odwiedzających placówki pocztowe. Nasz innowacyjny system emisji kampanii pozwala na działanie w czasie rzeczywistym, co ma ogromne znaczenie zarówno dla marek poszukujących nowatorskich sposobów dotarcia do konsumentów, jak i dla klientów, którzy odwiedzają placówki pocztowe. Nowa sieć doskonale uzupełnia naszą ogólnopolską ofertę, generującą ponad 10 milionów kontaktów z ekranami każdego dnia - podkreśliła Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.
Źródło: Screen Network