Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Wczoraj, 12 lutego, w Amsterdamie, nagrodę przedstawicielom Screen Network wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu firmy statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania ta jest wspólnym dziełem Screen Network, domu mediowego Mindshare Polska oraz kanału Fox.
- To dla nas ważne wyróżnienie. Utwierdza nas w przekonaniu, że nasze nowatorskie i kreatywne kampanie z zastosowaniem niestandardowych rozwiązań w tej dziedzinie, mogą nie tylko konkurować na arenie międzynarodowej, ale także być stawiane za wzór dla pozostałych firm na świecie. To także wielka zachęta, by nie ustawać w inwestycjach w rozwój technologii, pozwalających na realizację coraz bardziej zaskakujących i imponujących kreacji dla naszych klientów – komentuje wygraną w konkursie Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network SA.
- Kampania dla stacji Fox, to jedna z wielu oryginalnych ofert reklamowych na naszych ekranach, tworzonych z użyciem technologii digital signage. Naszym celem jest wykorzystywanie pełnego potencjału ekranów digital OOH, prezentując pionierskie kreacje nie tylko na skalę polską, ale też światową. Nagroda motywuje nas do tworzenia coraz bardziej oryginalnych i zaawansowanych technologicznie kampanii - Damian Rezner, Head of Think DOOH.
W kampanii dla stacji Fox, zainstalowany przy 165-metrowej kurtynie LED, umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego „Plac Unii City Shopping”, system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą zlokalizowania pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”. Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona przez Screen Network wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy nawet z 500 metrów. Akcja specjalna przygotowana została w oparciu o wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku w zakresie wykrywania konkretnych pojazdów.
Źródło: Screen Network SA