logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020

  PR 19.02.2020, przeczytano 1003 razy
ilustracjastrzałka

Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Wczoraj, 12 lutego, w Amsterdamie, nagrodę przedstawicielom Screen Network wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu firmy statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania ta jest wspólnym dziełem Screen Network, domu mediowego Mindshare Polska oraz kanału Fox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screen-network-z-nagroda-w-konkursie-digital-signage-awards-2020,385762,artykul.html

- To dla nas ważne wyróżnienie. Utwierdza nas w przekonaniu, że nasze nowatorskie i kreatywne kampanie z zastosowaniem niestandardowych rozwiązań w tej dziedzinie, mogą nie tylko konkurować na arenie międzynarodowej, ale także być stawiane za wzór dla pozostałych firm na świecie. To także wielka zachęta, by nie ustawać w inwestycjach w rozwój technologii, pozwalających na realizację coraz bardziej zaskakujących i imponujących kreacji dla naszych klientów – komentuje wygraną w konkursie Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network SA.

- Kampania dla stacji Fox, to jedna z wielu oryginalnych ofert reklamowych na naszych  ekranach, tworzonych z użyciem technologii digital signage. Naszym celem jest wykorzystywanie pełnego potencjału ekranów digital OOH, prezentując pionierskie kreacje nie tylko na skalę polską, ale też światową. Nagroda motywuje nas do tworzenia coraz bardziej oryginalnych i zaawansowanych technologicznie kampanii  - Damian Rezner, Head of Think DOOH.

W kampanii dla stacji Fox, zainstalowany przy 165-metrowej kurtynie LED, umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego „Plac Unii City Shopping”, system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą zlokalizowania pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”. Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona przez Screen Network wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy nawet z 500 metrów. Akcja specjalna przygotowana została w oparciu o wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku w zakresie wykrywania konkretnych pojazdów.

Źródło: Screen Network SA

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764