Firma Andrzej Mieński z Białegostoku poinformowała o wprowadzeniu do produkcji zasilanej elektrycznie folii Screenlite mającej być odpowiedzią na problem rozpraszania światła przy podświetleniu reklam.
Produkt zbudowany jest wielowarstwowego materiału, o grubości mniejszej niż 0,5mm, który emituje jednolite światło na całej powierzchni przy podłączeniu do źródła prądu zmiennego. Folia jest bardzo cienka i lekka, dzięki czemu umożliwia podświetlenie różnorodnych powierzchni i skomplikowanych wzorów.
Oferta obejmuje folie standardowe jak również produkcję wymiarów na zamówienie. Do zasilania stosuje się przetwornice częstotliwości i napięcia, które umożliwiają korzystanie z energii sieciowej 220V/50Hz, akumulatorów samochodowych oraz baterii.
Oprócz zastosowań w architekturze wnętrz czy wystawiennictwie, folia może mieć zastosowanie w reklamie jako alternatywa dla kasetonów i neonów, świecąca reklama na samochodach, podświetlana reklama podłogowa, świecące nalepki na szybę, świecące nalepki, świecące lico liter blokowych, reklama świetlna wewnątrz środków transportu, świecące ozdoby świąteczne, przyciągające uwagę świecące akcenty na billboardach, świecąca folia ze zmiennym nadrukiem na foliach adhezyjnych, świecąca reklama na dnie basenów itp.
Więcej informacji:
http://www.mienski.pl