logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screenlite: świecąca folia zasilana prądem

   21.02.2001, przeczytano 18365 razy

Firma Andrzej Mieński z Białegostoku poinformowała o wprowadzeniu do produkcji zasilanej elektrycznie folii Screenlite mającej być odpowiedzią na problem rozpraszania światła przy podświetleniu reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/screenlite%3A-swiecaca-folia-zasilana-pradem,67,artykul.html

Produkt zbudowany jest wielowarstwowego materiału, o grubości mniejszej niż 0,5mm, który emituje jednolite światło na całej powierzchni przy podłączeniu do źródła prądu zmiennego. Folia jest bardzo cienka i lekka, dzięki czemu umożliwia podświetlenie różnorodnych powierzchni i skomplikowanych wzorów.
Oferta obejmuje folie standardowe jak również produkcję wymiarów na zamówienie. Do zasilania stosuje się przetwornice częstotliwości i napięcia, które umożliwiają korzystanie z energii sieciowej 220V/50Hz, akumulatorów samochodowych oraz baterii.

Oprócz zastosowań w architekturze wnętrz czy wystawiennictwie, folia może mieć zastosowanie w reklamie jako alternatywa dla kasetonów i neonów, świecąca reklama na samochodach, podświetlana reklama podłogowa, świecące nalepki na szybę, świecące nalepki, świecące lico liter blokowych, reklama świetlna wewnątrz środków transportu, świecące ozdoby świąteczne, przyciągające uwagę świecące akcenty na billboardach, świecąca folia ze zmiennym nadrukiem na foliach adhezyjnych, świecąca reklama na dnie basenów itp.

Więcej informacji:
http://www.mienski.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Firma pisze na swojej stronie że wysyła próbki. ALE gdy przychodzi co do czego - dowiadujemy się
że muszą uruchomić produkcję żeby taką próbkę wyprodukować. Za próbki trzeba zapłacić (nie mówię o wysyłce).
Myśle że produkt jest super (mam nadzieję że obejżę to w końcu - firma będzie na targach INFOSYSTEM 2001 hala nr. 5) ale organizacyjnie to jeszcze coś tam nie tak.
Zbigniew Grzemski

,

Witam,

Szanowny Panie Zbigniewie w sprawie próbek świecącej folii screenlite, chcielibyśmy zaznaczyć, że nasz produkt spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem w wielu branżach i w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na próbki oraz charakter samego produktu, firma nie może sobie pozwolić na ich bezpłatne wysyłanie. Informacja o potrzebie uruchamiania produkcji w celu wyprodukowania próbki mogła zostać podana z powodu braku ich w tamtym czasie w zapasach magazynowych. Nasza linia produkcyjna jest nastawiona na wielkoseryjną produkcję i wytworzenie małego kawałka folii w jednym egzemplarzu wiąże się z naprawdę znacznymi kosztami, co uwarunkowane jest skomplikowanym procesem technologicznym. Dlatego co jakiś czas wypuszczamy serie po kilkaset próbek z tego powodu może zaistnieć sytuacja, że czasami mogą być one po prostu niedostępne. Co do organizacji naszej firmy, cały czas prężnie rozwijamy się, więc myślę, że jest ona na dobrym poziomie.

Pozdrawiam.

Jan Abadouski
Kierownik działu marketingu.

PPHU "Andrzej Mienski" Sp. z o.o.
PL 15-131 Białystok, ul. Władysława Jagiełły 17
Tel. (085) 675-58-56, 675-42-43
Fax. (085) 676-00-03
E-mail: mienski@post.pl, marketing@mienski.pl
Internet: http://www.mienski.pl
  

,

hmm.... dziwne wydaje mi sie ze maja ten produkt w ciaglej ofercie.
na targach reklamy 2000 pojawilo sie kilka ofert na te folie. produkt ten znany jest za granica od wielu lat. ciekawe czy sie przyjmie :))
pzdr
  

,

Byłem na targach INFOSYSTEM 2001 w Poznaniu i jestem pod wrażeniem prezentowanego
przez Waszą firmę produktu -czyli folii.. .
Pozdrawiam Dariusz Baczyński
  

,

SUPER PRODUKT  

,

NOWOŚĆ NA POLSKIM RYNKU !!!
ŚWIECĄCE PASY ZASILANE PRĄDEM
SZANOWNI PAŃSTWO!


Mamy przyjemność przedstawić Państwu nowy produkt innowacyjnej elektroluminescencyjnej technologii - giętkie świecące pasy "SCREENLITE". Proszę wyobrazić sobie płaskie dwuwymiarowe źródło światła o długości do 100 metrów i szerokości do 5 cm, tak cienkie i giętkie, że można owinąć je wokół palca ręki, a jednocześnie tak wytrzymałe, iż można na nim tańczyć. Wyobraźcie sobie źródło światła, które można kupić w rolce i przeciąć na pożądaną długość. To właśnie jest produkt współczesnej elektroluminescencyjnej technologii oświetlenia - świecący pas "SCREENLITE". Zbudowany z wielowarstwowego materiału o grubości mniejszej niż 0,5mm pas emituje jednolite światło na całej powierzchni przy podłączeniu do źródła prądu zmiennego. Trudno znaleźć źródło światła o większych możliwościach zastosowania i równie trudno znaleźć dziedzinę, w której nie można było by wykorzystać niesamowitych możliwości świecących pasów SCREENLITE.


DLACZEGO PROPONUJEMY TEN PRODUKT?


1. Jest ekonomiczny: 10-metrowy świecący pas pobiera tylko 3 Waty energii, to 50 razy mniej, niż wąż świetlny Duralight o tej samej długości i 20 razy mniej, niż zwykła żarówka
2. Jest lekki i giętki
3. Jest tani i wygodny w eksploatacji: montaż i demontaż jest bardzo łatwy i szybki, prawdopodobieństwo uszkodzenia przy magazynowaniu, transporcie, montażu i demontażu jest minimalne, co pozwala na wielokrotne i wieloletnie wykorzystanie pasów SCREENLITE dla dekoracji świetlnych.
4. Daje możliwość stosowania różnorodnych efektów animacyjnych
6. Nie przepala się i nie rozbija się jak zwykła żarówka lub dioda
7. Z upływem czasu intensywność świecenia świecących pasów powoli spada, co nie
przeszkadza normalnej ich eksploatacji
8. Jest bezpieczny: nie nagrzewa się, nie zawiera szklanych i tłukących się elementów
9. Dzięki swoim niesamowitym właściwościom ma uniwersalne zastosowanie
10. Jest sprzedawany na metry, można kupić pas o dowolnej długości dostosowanej do
Waszych własnych potrzeb
11. Można wybrać jeden z czterech kolorów świecenia

Węcej informacji na www.mienski.pl

  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764