Agora uruchomiła agencję SearchLab, która specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach i jako jedna z nielicznych w Polsce będzie oferować klientom model współpracy oparty na płatności za określone efekty kampanii.
W ofercie SearchLab znajdują się usługi prowadzenia kampanii typu Pay Per Click w ramach Google AdWords (SEM), optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych (SEO), a także oferta kompleksowych szkoleń z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Agencja proponuje również swoim klientom współpracę, w której płaci się za ustalone efekty kampanii, np. przejście na stronę klienta, utworzenie nowego konta użytkownika, wypełnienie formularza kontaktowego czy transakcje w sklepie internetowym.
- W dobie optymalizacji wydatków na reklamę, marketing w wyszukiwarkach to idealne narzędzie promocji, pozwalające na dokładną kontrolę kosztów i maksymalizację zwrotu z inwestycji. W tworzeniu naszej oferty postanowiliśmy pójść jeszcze krok dalej, wprowadzając możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowej rozliczanej na podstawie jej efektów - mówi Maciej Woźniak, SEM Manager.
Wiedza i doświadczenie pracowników SearchLab zostały potwierdzone przez Google, która przyznała agencji status partnera kwalifikowanego (Google Qualified Company).
Więcej na temat oferty SearchLab znajduje się na stronie www.SearchLab.pl.
Źródło: Agora SA