logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Gryziecki dołącza do zespołu AWR Wprost

  PR 11.04.2022, przeczytano 341 razy
ilustracja

W kwietniu 2022 Sebastian Gryziecki objął stanowisko Head of Social Media i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie tworzenia strategii komunikacji marki „Wprost” w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-gryziecki-dolacza-do-zespolu-awr-wprost,395456,artykul.html

Do głównych zadań Sebastiana Gryzieckiego jako szefa działu social serwisu Wprost.pl będzie należało tworzenie i realizacja strategii wzrostu ruchu pozyskiwanego ze źródeł social, operacyjne wsparcie redakcji oraz współtworzenie wizerunku marki „Wprost” na platformach mediów społecznościowych. Sebastian Gryziecki będzie bezpośrednio raportował do Michała Chabasa – dyrektora zarządzającego ds. transformacj i rozwoju w PMPG Polskie Media.

- Ostatnie miesiące to czas dynamicznego wzrostu serwisu Wprost.pl spowodowanego wieloma czynnikami, wśród których najistotniejsze to optymalizacja technologiczna SEO, oraz operacyjne zmiany wewnątrz redakcji. Doskonale rozumiemy, że dalszy rozwój będzie możliwy tylko, jeśli uzupełnimy obraną ścieżkę wzrostów o skuteczną strategię obecności marki „Wprost” w mediach społecznościowych, docierając z ofertą wydawniczą do użytkownika obecnego na zewnętrznych platformach. To wyzwanie wymaga szczególnych kompetencji oraz doświadczenia potwierdzonego osiąganymi wynikami w największych wydawnictwach online, dlatego zaprosiliśmy do współpracy Sebastiana – specjalistę w tej dziedzinie. Wiążemy z tym transferem ogromne nadzieje, komentuje Michał Chabas.

- Coraz większa liczba cyfrowych wydawców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest obecność w mediach społecznościowych oraz efektywne angażowanie zgromadzonych tam fanów. Dla dynamicznie rozwijającego się ‘Wprost” dobrze zaplanowana obecność na zewnętrznych platformach ma być kolejnym krokiem wzmacniającym silną pozycję. Cieszę się na czekające na mnie wyzwania i jestem przekonany, że moje doświadczenie wpłynie pozytywnie na wyniki i rozpoznawalność marki, dodajee Sebastian Gryziecki.

Sebastian Gryziecki przez ostatnie 7 lat pracował w Wirtualnej Polsce, gdzie pełnił funkcję Lidera zespołu Social Media i Multimedia w obszarach Sport, Wiadomości.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764