logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Hejnowski awansuje w Publicis Communications

  PR 10.10.2017, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Zakres odpowiedzialności Sebastiana Hejnowskiego, dotychczasowego CEO MSL Central and Eastern Europe, rozszerzy się o dwie kolejne spółki. Od 10 października raportować będą do niego szefowie Arc, Leo Burnett i MSL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-hejnowski-awansuje-w-publicis-communications,34050,artykul.html

Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji i zmniejszyć ilość biurokracji, w związku z tym systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. Marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG Sp. z o.o., której CEO będzie Sebastian Hejnowski.

Hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz budowania synergicznych rozwiązań pomiędzy poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. Ostatnie dwa lata spędził dzieląc swój czas między Warszawę i Paryż, gdzie pracował w biurze Publicis Groupe.

- Sebastian to dynamiczny menedżer, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications.

Transformacja biznesowa Publicis Groupe to proces, którego zadaniem jest stworzenie nowoczesnych rozwiązań z różnych dziedzin marketingowych, retailowych, technologicznych. Modularność oferty Publicis Groupe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i firm, będących klientami koncernu. Firma stawia na rozwiązywanie problemów biznesowych klientów, tworzenie rozwiązań, które budują dla nich nowe perspektywy wzrostu i komunikację, która pozwala zdobywać istotną pozycję na rynku.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764