logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl

  PR 23.01.2025, przeczytano 423 razy
ilustracja

Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-kucharski-na-czele-portalu-dziennik.pl,407261,artykul.html

Kucharski dołączył do Grupy DGP Infor w styczniu zeszłego roku i dotychczas zajmował stanowisko wydawcy serwisów internetowych oraz zastępcy szefa Dziennika.pl. Teraz stanie na jego czele i skupi się na wdrażaniu strategii rozwoju, wzmacniając pozycję medium.

– Chcemy wzmocnić znaczenie roli informacyjnej serwisu, a do tego posłuży wdrażanie pomysłów pojawiających się we wszystkich działach: gospodarce, kulturze, życiu gwiazd czy motoryzacji, która w grudniu była liderem swojej kategorii i przyciągnęła 4,6 mln użytkowników. W skutecznej realizacji strategii i zwiększaniu zasięgu gwarancją sukcesu będzie zaangażowany zespół redakcyjny. Cieszę się, że mogę stanąć na jego czele – mówi Sebastian Kucharski.

Nowy szef Dziennik.pl pracuje w mediach od 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy DGP Infor był m.in. wydawcą strony głównej Wirtualnej Polski oraz serwisów internetowych TVN 24. Jako dziennikarz publikował swoje teksty na łamach „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, magazynu „Press” i w serwisie wirtualnemedia.pl.

Źródło: INFOR PL S.A.

Dodatkowe informacje:

W grudniu 2024 r. aż o 94% r./r wzrosła liczba odsłon Dziennik.pl, a grono jego realnych użytkowników powiększyło się o 22% r./r. | Źródło: Mediapanel, grudzień 2024

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764