logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Ogórek nowym szefem Wyborcza.biz

  PR 31.08.2021, przeczytano 484 razy

W październiku 2021 r. stanowisko szefa Wyborcza.biz – ekonomicznego serwisu Wyborcza.pl obejmie Sebastian Ogórek. Poprowadzi on zespół Wyborcza.biz oraz działu gospodarczego "Gazety Wyborczej", który tworzy publikacje poświęcone ekonomii oraz magazyn "Ekonomia+". Sebastian Ogórek zastąpi Wojciecha Pelowskiego, który pozostanie współpracownikiem "Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-ogorek-nowym-szefem-wyborcza.biz,392811,artykul.html

W wrześniu i październiku 2021 r. serwis Wyborcza.biz i dział Gospodarka "Wyborczej" czekają zmiany.

Z zespołu odejdzie Wojciech Pelowski, który z sukcesem prowadził dział od chwili wybuchu pandemii, rozwijając w tym czasie Wyborcza.biz oraz wzmacniając wydanie tradycyjne dziennika. M.in. pod jego przewodnictwem zespół Gospodarki stworzył magazyn "Ekonomia+".

- Dziękuję za zaproszenie do Gospodarki. Powinienem pewnie podsumować ten czas liczbami, ale nie da się nimi opowiedzieć ekonomii. Bo gospodarka to ludzie, a Gospodarka w "Wyborczej" to super ludzie. Cieszę się, że po tych kilkunastu miesiącach zespół połączonych działów ekonomicznych jest zaszczepiony nie tylko na COVID-19, ale na sporo innych plag - komentuje zmianę Wojciech Pelowski.

Wojciech Pelowski pracował w "Gazecie Wyborczej" od 2001 r. - najpierw jako dziennikarz w Krakowie, współpracownik działu Gospodarka i "Dużego Formatu", potem szef działu miejskiego w Krakowie, wicenaczelny i naczelny "Gazety Wyborczej Wrocław". Później był wydawcą regionu Kraków, Kielce, Rzeszów i Radom. Po dwóch latach przerwy, podczas których realizował się zawodowo na innych polach, powrócił do zespołu dziennika - do Gospodarki i Wyborcza.biz. Redakcja planuje kontynuację współpracy z nim w przyszłości.

Nowym szefem Wyborcza.biz od października 2021 r. będzie Sebastian Ogórek – wieloletni dziennikarz i wydawca w Wirtualnej Polsce. Od 2016 r. pełnił on funkcję wicenaczelnego, a od 2018 r. redaktora naczelnego Money.pl. Wcześniej pracował m.in. w Polskim Radiu oraz "Pulsie Biznesu". Jest prowadzącym i współautorem cyklu wideo z obszaru data journalism - „Statistica”. Przez wiele lat prowadził też codzienny ekonomiczny programy telewizyjny „Money. To się Liczy”.

Sebastian Ogórek jest laureatem wielu wyróżnień branżowych, m.in. Nagrody im. Mariana Krzaka przyznawanej przez Związek Banków Polskich. W 2019 r. razem z Mateuszem Ratajczakiem był nominowany do Grand Press w kategorii Reportaż za tekst „Dżekpot”, zaś za materiał "Kenijczyk za 4 tys. zł. Tak się zarabia na biegach w Polsce" - do nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego.

- Przychodzę do zespołu pełnego wspaniałych dziennikarzy ekonomicznych. Chcę wnieść swoje wieloletnie doświadczenia w internecie do redakcji gospodarczej „Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.biz. To dla mnie niesamowicie ciekawe wyzwanie i projekt, w który angażuję się z wielką radością - mówi Sebastian Ogórek.

W lipcu br. Wyborcza.biz odwiedziło ponad 1,6 miliona użytkowników.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764