logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Parfjanowicz w redakcji Przeglądu Sportowego Onet

  PR 01.04.2024, przeczytano 361 razy
ilustracja

Sebastian Parfjanowicz 2 kwietnia dołączy do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Będzie drugim zastępcą redaktora naczelnego obok Łukasza Godlewskiego, który pracuje w redakcji od lutego ubiegłego roku. Od 15 stycznia redaktorem naczelnym serwisu jest Kamil Wolnicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-parfjanowicz-w-redakcji-przegladu-sportowego-onet-,403675,artykul.html

– W Przeglądzie Sportowym Onet stawiamy na rozwój w wielu kierunkach. Sebastian przez lata pracy dał się poznać jako świetny dziennikarz, sprawny reporter i menedżer, który ma zestaw umiejętności potrzebnych naszej redakcji. To duże wzmocnienie i nie mam żadnych wątpliwości, że Sebastian pomoże nam w realizacji celu, czyli budowy najlepszego i największego serwisu sportowego w Polsce pod każdym względem. Razem z moim drugim zastępcą Łukaszem Godlewskim chcemy rozwijać redakcję pod względem zasięgowym i multimedialnym – mówi Kamil Wolnicki, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

Sebastian Parfjanowicz był dotąd szefem połączonych redakcji informacji i Internetu TVP Sport. Zaczynał w 2000 roku przychodząc na staż do Przeglądu Sportowego. Po 4 latach był tam szefem działu Inne Sporty i redaktorem wydań. W 2008 roku został reporterem TVP Sport. Pracował przy najważniejszych sportowych wydarzeniach, 8 razy był korespondentem gazety, a później telewizji na igrzyskach olimpijskich. W 2020 roku w TVP Sport został szefem połączonych redakcji informacji i Internetu. Był pomysłodawcą i prowadzącym programu Eurodebata podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej 2021, potem współautorem projektu telewizyjno-internetowego Katar 2022 w TVP Sport.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764