logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Umiński Global Marketing Directorem w Brand New Galaxy

  PR 04.11.2022, przeczytano 195 razy
ilustracja

Sebastian Umiński objął stanowisko Global Marketing Director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services. Umiński będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, marketing produktów i usług agencji oraz Employer Branding. W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubai) oraz współpracować z zespołami Brand & Communication w ramach Stagwell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-uminski-global-marketing-directorem-w-brand-new-galaxy,397848,artykul.html

Umiński jest doświadczonym marketerem multi-channel i liderem międzynarodowych zespołów, łączącym kreatywność, innowacje i umiejętność zarządzania transformacją biznesową. Z BNG jest związany od lipca 2021, dotąd jako Client Partner oraz Head of E-Merchandising w agencji Pathfinder23. Ponad 17-letnie doświadczenie w digital marketingu zdobywał zarówno w sieciowych agencjach, jak i po stronie klienta, budując ścieżkę kariery wokół wspierania międzynarodowych firm w transformowaniu ich biznesu digital i e-commerce.

Przez ponad 10 lat pracował w ramach agencji reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako Business Director, lider innowacji i partner ich największych klientów. Z kolei jako marketer po stronie klienta zarządzał wielomilionowymi budżetami, budował i prowadził międzynarodowe zespoły, odpowiadał za rozbudowane programy w matrixowych korporacjach, centralizując komunikację, e-commerce, kupowanie mediów, tworzenie międzynarodowych toolkitów i scentralizowanych modeli  obsługi agencyjnej. Zaczynał w Novartis jako Brand Manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA, prowadząc zespół Demand Generation, następnie zarządzał mediami i reklamą Amazon w całym regionie EMEA. W startupie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu jako Chief Growth Officer.

Umiński angażuje się aktywnie w rozwój branży digital w Polsce jako edukator, prezenter na konferencjach branżowych, wykładowca i felietonista. W 2014 roku został dyrektorem jednego z pierwszych kierunków studiów Social Media Marketing na Uniwersytecie SWPS, gdzie również wykładał. Jest częstym jurorem w konkursach branżowych (m.in. IAB Mixx Awards, Effie, Innovation A.D) i członkiem komitetów organizacyjnych w ramach IAB i SAR. Publikuje w magazynie „Marketer+” oraz w „E-Commerce w Praktyce”.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764