logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Umiński Global Marketing Directorem w Brand New Galaxy

  PR 04.11.2022, przeczytano 430 razy
ilustracja

Sebastian Umiński objął stanowisko Global Marketing Director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services. Umiński będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, marketing produktów i usług agencji oraz Employer Branding. W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubai) oraz współpracować z zespołami Brand & Communication w ramach Stagwell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-uminski-global-marketing-directorem-w-brand-new-galaxy,397848,artykul.html

Umiński jest doświadczonym marketerem multi-channel i liderem międzynarodowych zespołów, łączącym kreatywność, innowacje i umiejętność zarządzania transformacją biznesową. Z BNG jest związany od lipca 2021, dotąd jako Client Partner oraz Head of E-Merchandising w agencji Pathfinder23. Ponad 17-letnie doświadczenie w digital marketingu zdobywał zarówno w sieciowych agencjach, jak i po stronie klienta, budując ścieżkę kariery wokół wspierania międzynarodowych firm w transformowaniu ich biznesu digital i e-commerce.

Przez ponad 10 lat pracował w ramach agencji reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako Business Director, lider innowacji i partner ich największych klientów. Z kolei jako marketer po stronie klienta zarządzał wielomilionowymi budżetami, budował i prowadził międzynarodowe zespoły, odpowiadał za rozbudowane programy w matrixowych korporacjach, centralizując komunikację, e-commerce, kupowanie mediów, tworzenie międzynarodowych toolkitów i scentralizowanych modeli  obsługi agencyjnej. Zaczynał w Novartis jako Brand Manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA, prowadząc zespół Demand Generation, następnie zarządzał mediami i reklamą Amazon w całym regionie EMEA. W startupie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu jako Chief Growth Officer.

Umiński angażuje się aktywnie w rozwój branży digital w Polsce jako edukator, prezenter na konferencjach branżowych, wykładowca i felietonista. W 2014 roku został dyrektorem jednego z pierwszych kierunków studiów Social Media Marketing na Uniwersytecie SWPS, gdzie również wykładał. Jest częstym jurorem w konkursach branżowych (m.in. IAB Mixx Awards, Effie, Innovation A.D) i członkiem komitetów organizacyjnych w ramach IAB i SAR. Publikuje w magazynie „Marketer+” oraz w „E-Commerce w Praktyce”.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764