logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEC Newgate CEE dla La Rondé

  PR 23.11.2022, przeczytano 467 razy

SEC Newgate CEE stoi za wprowadzeniem na rynek nowej platformy zakupowej z odzieżą cyrkularną, La Rondé. Agencja była odpowiedzialna za strategię komunikacji i ideę kreatywną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sec-newgate-cee-dla-la-rond%C3%A9,398096,artykul.html

La Rondé to selektywna odpowiedź na transformację w świecie mody Katarzyny Tusk, jednej z najbardziej opiniotwórczych w Polsce influencerek i twórczyni marki modowej MLE Collection. W przygotowaniach do startu nowego projektu uczestniczyła agencja SEC Newgate CEE, która stworzyła strategię komunikacji oraz narrację nowego projektu na poziomie słowa i obrazu.

- Podziwiamy sposób w jaki pomysłodawczyni marki La Rondé, Katarzyna Tusk, rozwija swoją markę osobistą. Od bloga o wielusettysięcznym zasięgu, przez wyrazisty i spójny brand MLE Collection po stworzenie platformy zakupowej z sustainable fashion, gdzie proponuje spójną selekcję według własnego klucza i regularne dropy stylistycznie utrzymane w DNA marki. ​Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego projektu i wesprzeć jego rynkową premierę - mówi Joanna Poniatowska, Founding Partner SEC Newgate CEE.

Zespół CREATIVE SEC Newgate CEE stworzył dla klienta kreację – pomysł na visual storytelling i język komunikacji, które przełożyły się na sesje zdjęciowe i materiały reklamowe, samodzielnie wyprodukowane przez klienta. Do swojej premiery marka La Rondé wykorzystała ideę kreatywną „Rzeczy Obrót Doskonały”, Agencja była także odpowiedzialna za brand statement w formie manifestu. Ponadto, zadaniem SEC Newgate CEE było wskazanie drogi do rekrutacji nowych klientek zainteresowanych zrównoważoną modą i ekologią oraz zaangażowanie społeczności skupionej wokół digitalowego ekosystemu Make Life Easier. Agencja była odpowiedzialna za wskazanie taktyk digitalowych oraz za pomysły na content edukacyjny La Rondé tworzony w kanałach social media.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764