logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEC Newgate CEE rozpoczyna współpracę z izbą gospodarczą Polmed

  PR 21.02.2022, przeczytano 461 razy

Po ubiegłorocznych projektach realizowanych dla firm z branży farmaceutycznej, wyrobów medycznych oraz związanych z telemedycyną, agencja SEC Newgate CEE rozszerza swoją działalność o współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Wyrobów Medycznych POLMED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sec-newgate-cee-rozpoczyna-wspolprace-z-izba-gospodarcza-polmed,394869,artykul.html

To kolejny krok do rozbudowy dywizji SEC Newgate CEE HEALTH, która specjalizuje się w obsłudze branży farmaceutycznej, medycznej, ubezpieczeń zdrowotnych, oraz realizuje projekty związane z profilaktyką zdrowotną i zdrowym stylem życia.

SEC Newgate CEE obsługuje Izbę POLMED w zakresie Corporate & Public Affairs support, agencja będzie odpowiedzialna również za relacje z mediami. Kontrakt został podpisany w styczniu 2022 na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Zespołem obsługującym klienta kieruje Bartłomiej Kupiec, Senior Advisor, który pracuje z Szymonem Dziewięckim, Junior PR Executive. Dodatkowe zadania projektowe realizują teamy Creative i Digital. Konsultantów wspiera również Karol Poznański, Managing Partner /HEALTH.

– Chcemy być obecni w każdej dyskusji dotyczącej dostępności wyrobów medycznych dla pacjentów. Do tego niezbędne są działania komunikacyjne i dialog z kluczowymi interesariuszami. Dodatkowo szykujemy się do bardzo ważnych dla nas obchodów 20-lecia Izby i chcemy być jeszcze bardziej widoczni. Zdecydowaliśmy się na współpracę z SEC Newgate CEE, ponieważ to agencja z niezwykle doświadczonym i sprawnym zespołem konsultantów, specjalizującym się w zagadnieniach zdrowia publicznego – mówi prezes Izby POLMED Arkadiusz Grądkowski.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764