logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEC Newgate CEE strategicznym partnerem Mullenlowe Group

  PR 24.11.2021, przeczytano 90 razy

Firmy sformalizowały swoją współpracę w zakresie biletarnej promocji swoich usług, kontrolowanego dostępu do bazy klienckiej oraz specyficznego dla danej branży know how.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sec-newgate-cee-strategicznym-partnerem-mullenlowe-group,393874,artykul.html

MediaHub, MullenLowe Warsaw i SEC Newgate CEE mają komplementarne usługi w obszarach mediów, reklamy i PR. Grupa MullenLowe od sierpnia 2020 roku była klientem agencji SEC Newgate CEE, podpisanie umowy o partnerstwie wznosi współpracę na wyższy poziom.

SEC Newgate CEE wspiera agencję kreatywną i dom mediowy w projektach związanych z earned media, w działaniach prospołecznych, kampaniach CSR oraz programach sustainability. Ponadto Agencja jak dotąd odpowiada za działania PR spółek w MullenLowe Group, w tym za doradztwo strategiczne, pozycjonowanie ekspertów domu mediowego i agencji reklamowej oraz prowadzi ich biuro prasowe.

Dom mediowy MediaHub wspiera SEC Newgate w obszarach takich jak strategia mediowa, planowanie i zakup mediów oraz dostęp do zaawansowanych narzędzi digitalowych. MediaHub stanowi ponadto zaplecze agencji SEC Newgate CEE w zakresie data-driven insights.

- SEC Newgate jest partnerem, który doskonale uzupełnia nasze kompetencje i pozwala oferować naszym Klientom pełne spectrum usług w ramach komunikacji 360. Dlatego włączamy usługi PR do naszej oferty, pracujemy razem przy przetargach, poszerzamy zakres doradczy. Co ważne, robimy to płynnie, działając jak jeden, zintegrowany zespół - powiedziała Ewa Góralska, Managing Director MediaHub i członkini zarządu MullenLowe Group.

- Z MullenLowe współpracujemy blisko od ponad roku, kiedy agencja SEC Newgate CEE była w początkowej fazie organizacji, jeszcze pod roboczą nazwą i przed oficjalnym startem na rynku. Przez te kilkanaście miesięcy poznaliśmy dokładnie swoje kompetencje i zespoły, mamy do siebie zaufanie - powiedziała Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President i Fouding Partner SEC Newgate CEE.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764