logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEC Newgate umacnia swoją pozycję w Ameryce Północnej i Południowej

  PR 21.11.2022, przeczytano 211 razy

SEC Newgate nabyła 70% udziałów latynoamerykańskiej agencji ‘another’, działającej w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej. Transakcja uzupełnia obecność SEC Newgate w obu Amerykach i czyni z SEC Newgate jedną z najszybciej rosnących globalnych grup PR na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sec-newgate-umacnia-swoja-pozycje-w-ameryce-polnocnej-i-poludniowej,398056,artykul.html

Założona przez Jaspara Eyearsa i Rodrigo Peñafiela agencja ‘another’ prognozuje przychody w 2022 r. w wysokości ponad 20 mln USD, generując EBITDA w wysokości około 2,3 mln USD.

Po SEC Newgate Colombia, lidera rynku w tym kraju, zakup agencji ‘another’ przez SEC Newgate doda rynki Meksyku, Argentyny, Brazylii, Chile, Kostaryki, Panamy, Peru, Urugwaju i Miami (USA) do obecności Grupy na pięciu kontynentach i zwiększy jej zespół do blisko 1,5 tysiąca osób. Dodatkowo, dzięki nowej akwizycji, grupa SEC Newgate będzie obecna także w Boliwii, Wenezueli, Kanadzie, Kostaryce, Ekwadorze, Salwadorze, Gwatemali, Hondurasie, Portoryko, Dominikanie, Paragwaju i Urugwaju.

Komentując dołączenie ‘another’ do SEC Newgate, globalny prezes Grupy, Fiorenzo Tagliabue, stwierdził: „Rok 2022 stał się kluczowy dla SEC Newgate i uruchomienia naszego projektu transformacyjnego. Ta umowa w pełni odzwierciedla kierunek zmian, w którym podążamy oraz nasz obecny i przyszły potencjał”.

Inwestycja w latynoamerykańską agencję ‘another’ to kolejny etap międzynarodowej ekspansji SEC Newgate, będącej w rankingu PRWeek jedną z najszybciej rosnących globalnych grup PR na świecie.

2022

Częścią strategii rozwoju było między innymi kupienie w kwietniu br. roku kluczowych udziałów w Global Strategy Group, wpływowej amerykańskiej firmie konsultingowej i badawczej, specjalizującej się w zarządzaniu reputacją i tematami kryzysowymi oraz Public Affairs, z biurami w Nowym Jorku i w Waszyngtonie, D.C., Chicago, Denver, Hartford, Los Angeles, Nashville oraz Seattle.

2021

W sierpniu 2021 r. Grupa SEC Newgate kupiła większościowy pakiet udziałów w dubajskiej firmie Twister Communications, obecnie działającej jako SEC Newgate ME. Agencja jest hubem na rynki Bliskiego Wschodu.

W marcu 2021 r. nabyła 51% udziałów w SEC Newgate CEE, agencji założonej przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Joannę Poniatowską i Sebastiana Hejnowskiego. Agencja jest hubem na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

2020

W grudniu 2020 r. grupa SEC Newgate podpisała umowę nabycia 60% udziałów w Orca Affairs GmbH, agencji Corporate & Public Affairs w Berlinie. Biznes SEC Newgate w Niemczech został skonsolidowany w ramach SEC Newgate Germany – agencja Orca Affairs GmbH została połączona z Kohl PR, istniejącą wcześniej niemiecką agencją SEC Newgate, by tworzyć wspólnie jedną z największych na tamtejszym rynku firm z biurami w Berlinie, Hamburgu, Monachium i Bremen.

Obecnie grupa SEC Newgate to 52 biura w 24 krajach. W marcu br. Grupa zaraportowała wyniki za 2021 roku na poziomie 106 mln USD, co stanowi wzrost o 38% w stosunku do roku poprzedniego.

Źródło: SEC Newgate CEE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764