logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia

   14.12.2019, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seeandsay---zgloszenia-do-18-grudnia,385091,artykul.html

See&Say to święto szeroko rozumianej kreatywności. Tegoroczna edycja odbywa się w nowej formule – przygotowamo dwudniowy program, w którym odnajdą się zarówno młodzi twórcy, mający już pierwsze prace w portfolio, jak i osoby, które jeszcze nie skrystalizowały swoich zawodowych zainteresowań, poszukujące inspiracji i branżowych wskazówek.

Wystarczy zgłosić swoje prace, zaprezentowane w dowolnej formie w jednej z 14 kategorii.

Źródło: STGU, SKM SAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764