logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Segmentu rynku urządzeń z perspektywy Xerox

  PR 24.05.2016, przeczytano 578 razy

Z roku na rok kosztem urządzeń jednofunkcyjnych zwiększają swój udział w rynku laserowe urządzenia wielofunkcyjne. W przypadku laserowych urządzeń formatu A4 urządzenia wielofunkcyjne stanowią już większość. Z kolei w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 rynek dzieli się niemal idealnie na pół pomiędzy urządzeniami kolorowymi i czarno-białymi. Z naszych przewidywań wynika, że te tendencja będzie się utrzymywać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/segmentu-rynku-urzadzen-z-perspektywy-xerox,28670,artykul.html

W segmencie urządzeń domowych dominują urządzenia atramentowe, ale zauważamy rosnący udział urządzeń laserowych. W segmencie urządzeń dla MSP obserwujemy z kolei odwrotną sytuację – króluje laser, ale producenci urządzeń atramentowych zwiększają swoją ofertę na tym rynku. Zaletą urządzeń atramentowych jest prosta konstrukcja i niewielkie gabaryty, a ich wadą, szczególnie w przypadku urządzeń domowych, wysokie koszty eksploatacji. Urządzenia laserowe są większe i bardziej skomplikowane, ale szczególnie w segmencie dla MSP oferują materiały eksploatacyjne o dużej wydajności i niskim koszcie. Również klienci SOHO i indywidualni coraz częściej dostrzegają przewagę urządzeń laserowych, przede wszystkim wygodę obsługi, szybkość druku i niskie koszty eksploatacji. 

Jeżeli chodzi o segment zaawansowanych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych, Xerox obserwuje tu duży wzrost sprzedaży. Klienci docenili kluczowe cechy modelu WorkCentre 6655 z kontrolerem ConnectKey, który posiada możliwość skanowania i drukowania z chmury oraz zapewnia bezpieczeństwo danych na najwyższym poziomie. W SMB kupujący chętnie nabywali też urządzenia Xerox z serii Phaser 6020/22 i WorkCentre 6025/27, które w znacznym stopniu ułatwiają pracę biurową – głównie dzięki połączeniu z internetem. Klienci cenią w nich, z jednej strony, kompaktowe rozmiary, z drugiej natomiast funkcjonalność, wysoką jakość kolorowych wydruków i energooszczędność.
 
W przypadku mechanizmu druku, to zarówno technologia laserowa jak i atramentowa są technologiami dojrzałymi i nie spodziewamy się nowych rewolucyjnych rozwiązań. Standardowym wyposażeniem urządzeń drukujących stały się mechanizmy druku z urządzeń mobilnych (AirPrint, Mopria itp.) i skanowanie do zasobów chmurowych (Dropbox, Google Drive, Office365). W te mechanizmy są wyposażone wszystkie nowe urządzenia Xerox.

Leszek Bareja
Product Manager
Xerox Polska

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50...
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?
Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764