Sosnowieckie Sejfboksy wystartowały ze swoją kampanią outdoorową. Ma ona zachęcić mieszkańców regionu do przechowywania rzeczy w magazynach samoobsługowych.
Magazyny samoobsługowe na całym świecie robią prawdziwą furorę. W samej Europie jest ponad 7 mln metrów kwadratowych tego typu powierzchni! Na tym tle polski rynek wciąż jest bardzo młody, a Polacy wciąż niewiele wiedzą o możliwościach, jakie stwarza przechowywanie rzeczy w magazynie samoobsługowym.
Tę wiedzę postanowiły poszerzyć Sejfboksy, najnowsze magazyny w Polsce, które zostały otwarte pod koniec ubiegłego roku w Sosnowcu. Ich właściciel właśnie wystartował ze swoją pierwszą kampanią outdoorową.
Obejmie ona nośniki zewnętrzne zlokalizowane w Katowicach, Mysłowicach, Czeladzi, Będzinie, Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej. Kampania ma za zadanie przybliżyć mieszkańcom zarówno ideę samych magazynów samoobsługowych, jak również dostępną w regionie ofertę.
- Chcemy pokazać mieszkańcom regionu jak magazyny samoobsługowe mogą z powodzeniem zastąpić garaż, piwnicę, strych czy komórkę lokatorską. Realizowana obecnie kampania jest zachętą do odwiedzenia boksów, poznania naszej oferty i przetestowania jej – mówi Elżbieta Linnert, kierownik marketingu firmy AMTRA, właściciela Sejfboksów.
Sejfboksy to jedna najnowszych inwestycji typu self-storage w Polsce. Oddano ją do użytku w grudniu 2016 roku. Na powierzchni ponad 1,2 tys. m kw., powstały w Sosnowcu aż 120 boksy mające od 1 m sześciennego do 10 m kw. powierzchni. To już druga inwestycja tego typu należąca do AMTRY. Pierwsza uruchomiona została w 2010 roku i liczyła sobie 25 boksów. Były to pierwsze magazyny samoobsługowe w woj. śląskim i jedne z pierwszych w Polsce.
Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy AMTRA.
Źródło: AMTRA