logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sejfboksy ruszają z kampanią reklamową

  PR 04.05.2017, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Sosnowieckie Sejfboksy wystartowały ze swoją kampanią outdoorową. Ma ona zachęcić mieszkańców regionu do przechowywania rzeczy w magazynach samoobsługowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sejfboksy-ruszaja-z-kampania-reklamowa,32342,artykul.html

Magazyny samoobsługowe na całym świecie robią prawdziwą furorę. W samej Europie jest ponad 7 mln metrów kwadratowych tego typu powierzchni! Na tym tle polski rynek wciąż jest bardzo młody, a Polacy wciąż niewiele wiedzą o możliwościach, jakie stwarza przechowywanie rzeczy w magazynie samoobsługowym.

Tę wiedzę postanowiły poszerzyć Sejfboksy, najnowsze magazyny w Polsce, które zostały otwarte pod koniec ubiegłego roku w Sosnowcu. Ich właściciel właśnie wystartował ze swoją pierwszą kampanią outdoorową.

Obejmie ona nośniki zewnętrzne zlokalizowane w Katowicach, Mysłowicach, Czeladzi, Będzinie, Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej. Kampania ma za zadanie przybliżyć mieszkańcom zarówno ideę samych magazynów samoobsługowych, jak również dostępną w regionie ofertę.

- Chcemy pokazać mieszkańcom regionu jak magazyny samoobsługowe mogą z powodzeniem zastąpić garaż, piwnicę, strych czy komórkę lokatorską. Realizowana obecnie kampania jest zachętą do odwiedzenia boksów, poznania naszej oferty i przetestowania jej – mówi Elżbieta Linnert, kierownik marketingu firmy AMTRA, właściciela Sejfboksów.

Sejfboksy to jedna najnowszych inwestycji typu self-storage w Polsce. Oddano ją do użytku w grudniu 2016 roku. Na powierzchni ponad 1,2 tys. m kw., powstały w Sosnowcu aż 120 boksy mające od 1 m sześciennego do 10 m kw. powierzchni. To już druga inwestycja tego typu należąca do AMTRY. Pierwsza uruchomiona została w 2010 roku i liczyła sobie 25 boksów. Były to pierwsze magazyny samoobsługowe w woj. śląskim i jedne z pierwszych w Polsce.

Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy AMTRA.

Źródło: AMTRA

www.sejfboksy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764