Wraz z początkiem stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa brytyjskiej marki eve Sleep. W spocie zatytułowanym Wstawaj zawsze prawą nogą promowane są korzyści płynące z głębokiegosnu, a także wskazywane zagrożenia wynikające z jego braku – zgodnie z hasłem przewodnim marki dobry dzień zaczyna się noc wcześniej.
Jest to druga kampania marki na terenie Polski od momentu debiutu spółki na Brytyjskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w maju 2017 r. Działania skupione będą na telewizji, przy jednoczesnym wsparciu aktywnościami w sieci oraz mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada brytyjska agencja Accelerator, zaś spot wyreżyserował Tim Bullock z Blink Productions. Film wykorzystuje humor, podkreślający niebezpieczeństwa wynikające z braku snu. Bohater wideo przechodzi przez szereg nieszczęśliwych zdarzeń, obrazując symptomy zmęczenia, czy nawet wyczerpania: od problemów z koncentracją, przez napady głodu, po podatność na emocje. W kontraście do niego przedstawiony jest kot, niekwestionowany wielbiciel dobrego snu, dodający komediowego efektu. W ostatniej scenie odtwórca głównej roli zasypia błogim spokoju na materacu eve. Towarzyszy mu głos z offu, informujący o studniowym okresie próbnym na ten produkt.
– Nowa kampania odwołuje się do korzyści idealnego snu, prezentując typowe objawy przemęczenia w zabawny i humorystyczny sposób. Core naszego biznesu opiera się na zapewnieniu ludziom lepszego snu. Najnowszy spot jest swego rodzaju zaproszeniem do doświadczenia wzorowej regeneracji – mówi Kuba Wieczorek, Chief Brand Officer i współzałożyciel eve Sleep. – Tworząc klip, ukuliśmy termin „bogaty sen – Sleep rich”. Odnosi się on do osób pełnych energii, zdrowych dobrze wyspanych i pozytywnych, do tych, którzy mogą poczuć więź z marką eve Sleep – dodaje Wieczorek.
Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.
Źródło: Eve Sleep