logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sekret dobrego snu w kampanii Eve Sleep

  PR 09.01.2018, przeczytano 1367 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa brytyjskiej marki eve Sleep. W spocie zatytułowanym Wstawaj zawsze prawą nogą promowane są korzyści płynące z głębokiegosnu, a także wskazywane zagrożenia wynikające z jego braku – zgodnie z hasłem przewodnim marki dobry dzień zaczyna się noc wcześniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sekret-dobrego-snu-w-kampanii-eve-sleep,35062,artykul.html

Jest to druga kampania marki na terenie Polski od momentu debiutu spółki na Brytyjskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w maju 2017 r. Działania skupione będą na telewizji, przy jednoczesnym wsparciu aktywnościami w sieci oraz mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada brytyjska agencja Accelerator, zaś spot wyreżyserował Tim Bullock z Blink Productions. Film wykorzystuje humor, podkreślający niebezpieczeństwa wynikające z braku snu. Bohater wideo przechodzi przez szereg nieszczęśliwych zdarzeń, obrazując symptomy zmęczenia, czy nawet wyczerpania: od problemów z koncentracją, przez napady głodu, po podatność na emocje. W kontraście do niego przedstawiony jest kot, niekwestionowany wielbiciel dobrego snu, dodający komediowego efektu. W ostatniej scenie odtwórca głównej roli zasypia błogim spokoju na materacu eve. Towarzyszy mu głos z offu, informujący o studniowym okresie próbnym na ten produkt.

Nowa kampania odwołuje się do korzyści idealnego snu, prezentując typowe objawy przemęczenia w zabawny i humorystyczny sposób. Core naszego biznesu opiera się na zapewnieniu ludziom lepszego snu. Najnowszy spot jest swego rodzaju zaproszeniem do doświadczenia wzorowej regeneracji – mówi Kuba Wieczorek, Chief Brand Officer i współzałożyciel eve Sleep. – Tworząc klip, ukuliśmy termin „bogaty sen – Sleep rich”. Odnosi się on do osób pełnych energii, zdrowych dobrze wyspanych i pozytywnych, do tych, którzy mogą poczuć więź z marką eve Sleep – dodaje Wieczorek.

Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.

Źródło: Eve Sleep

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764