logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco

  PR 21.06.2024, przeczytano 322 razy
ilustracjastrzałka

Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc potrzebującym zwierzakom ze Schroniska VIVA w Korabiewicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sekretne-zakupy-zwierzat-domowych-w-kampanii-frisco,404746,artykul.html

Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W wyniku badania przeprowadzonego na grupie ponad 1000 klientów, firma postawiła na wysoką jakość karm i przysmaków. Zgodnie z oczekiwaniami klientów w kategorii pet food znalazł się szeroki wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków, co zaowocowało zwiększeniem asortymentu do 750 pozycji. Nowości obejmują wprowadzenie nowych marek, takich jak Josera, Brit czy Royal Canin, a także poszerzenie oferty istniejących brandów, w tym Dolina Noteci i Animonda. Klienci mogą teraz wybierać spośród większych gramatur karm suchych, wielu opcji bezzbożowych oraz różnorodnych przysmaków z naturalnym składem.

- Z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że nasi klienci oczekują większej różnorodności produktów dla swoich pupili, w tym również karm z półki premium. Poszerzenie naszej oferty o produkty dla zwierząt domowych to naturalny krok w kierunku spełniania tych potrzeb. W ten sposób chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży e-commerce, ale jednocześnie pokazać, że troska o dobrostan zwierząt jest nam niezwykle bliska – Karolina Jaworska, Marketing Manager we Frisco.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Sekretne zakupy zwierząt domowych

Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Frisco wystartowało z kampanią „Sekretne zakupy zwierząt domowych”, mającą na celu promowanie nowości w kategorii pet food oraz zaangażowanie klientów w działania charytatywne. Zasady są proste. Kupując produkty oznaczone specjalnym symbolem, klienci przyczyniają się do pomocy bezdomnym zwierzętom. Równowartość produktów zostanie przekazana w formie darowizny na rzecz Schroniska VIVA w Korabiewicach.

W ramach akcji lider spożywczych zakupów online organizuje również konkurs dla konsumentów, w którym zwycięzcy otrzymają portrety swoich pupili w formie olejnego obrazu autorstwa Michała Torzeckiego oraz zestawy produktów dla zwierząt.

Nasz team we Frisco kocha zwierzęta, dlatego wprowadzając nową ofertę, chcieliśmy zrobić też coś dobrego dla naszych futrzanych przyjaciół. Wierzymy, że razem z naszymi klientami możemy realnie wpłynąć na poprawę warunków życia bezdomnych zwierząt – dodaje Jaworska.

Działania promocyjne

Działania promocyjne obejmują kampanię w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, konkursy mające na celu zwiększenie świadomości o nowej ofercie, mailingi czy powiadomienia push. Na klientów czeka atrakcyjna oferta promocyjną z rabatami do -50% na wybrane produkty oraz specjalne vouchery na zakupy w kategorii pet food.

Źródło: Frisco S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764