logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sektory targów Remadays Warsaw

   14.01.2020, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw charakteryzują się różnorodnością, która jest zauważalna w 11 sektorach targowych podzielonych na 3 swego rodzaju grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sektory-targow-remadays-warsaw,385322,artykul.html

Na sektory targów RemaDays składają się Gifts & Textile, Sign & Visual oraz Tech & Print. W przestrzeni Gifts & Textile znajdziecie Państwo gadżety reklamowe, tekstylia, firmy związane z branżą opakowań oraz rozwiązania oparte na przekazie wideo. To wszystko oferują sektory Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials i Photo Creation.

Sign & Visual to miejsce dla reklamy wizualnej, nośników reklamy Out&InDoor, POS czy mediów i wyposażenia miejsc sprzedaży. Wspomniane propozycje bedzie można odnaleźć na stoiskach firm reprezentujących sektory POS & Display, Lighting Systems, Event Show oraz Outdoor Advertising.

W Tech & Print każdy zwiedzający bedzie mógł podziwiać najnowsze technologie i maszyny do druku oraz produkcji reklamowej. Ta przestrzeń reprezentowana jest przez sektory Technology Park, Printing House oraz IT& e-Solutions.

Taka liczba sektorów sprawia, że targi RemaDays Warsaw są jedną z najważniejszych imprez targowych w kalendarzu firm z szeroko rozumianej branży reklamowej. Bogata oferta firm z poszczególnych sektorów to gwarancja różnorodności i ciągłego rozwoju branży.

Targi RemaDays 2020 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
Subtelność i elegancja - kulisy pracy Platige Image nad Wiedźminem
150-osobowy zespół artystów z Platige Image rozpoczął pracę pół roku przed oficjalną premierą serialu. Świat Wiedźmina miał wyglądać surowo i wiarygodnie, dlatego twórcom zależało na tym, by efekty specjalne powstające m.in. w warszawskim studiu były wiarygodne i oparte na zjawiskach naturalnych. Owoce ich pracy są widoczne w każdym odcinku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764