logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sektory targów Remadays Warsaw

   14.01.2020, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw charakteryzują się różnorodnością, która jest zauważalna w 11 sektorach targowych podzielonych na 3 swego rodzaju grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sektory-targow-remadays-warsaw,385322,artykul.html

Na sektory targów RemaDays składają się Gifts & Textile, Sign & Visual oraz Tech & Print. W przestrzeni Gifts & Textile znajdziecie Państwo gadżety reklamowe, tekstylia, firmy związane z branżą opakowań oraz rozwiązania oparte na przekazie wideo. To wszystko oferują sektory Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials i Photo Creation.

Sign & Visual to miejsce dla reklamy wizualnej, nośników reklamy Out&InDoor, POS czy mediów i wyposażenia miejsc sprzedaży. Wspomniane propozycje bedzie można odnaleźć na stoiskach firm reprezentujących sektory POS & Display, Lighting Systems, Event Show oraz Outdoor Advertising.

W Tech & Print każdy zwiedzający bedzie mógł podziwiać najnowsze technologie i maszyny do druku oraz produkcji reklamowej. Ta przestrzeń reprezentowana jest przez sektory Technology Park, Printing House oraz IT& e-Solutions.

Taka liczba sektorów sprawia, że targi RemaDays Warsaw są jedną z najważniejszych imprez targowych w kalendarzu firm z szeroko rozumianej branży reklamowej. Bogata oferta firm z poszczególnych sektorów to gwarancja różnorodności i ciągłego rozwoju branży.

Targi RemaDays 2020 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764