logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH

  PR 24.04.2018, przeczytano 1050 razy
ilustracjastrzałka

Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie największą w Polsce, ustandaryzowaną siecią ekranów liczącą 20 450 nośników w 2505 lokalizacjach oraz siecią ekranów LED City. Umowa o współpracy między spółkami weszła w życie 16 kwietnia br. i jest to pierwsze tego typu partnerstwo na rynku, które będzie skutkować wspólną ofertą firm w obszarze kampanii DOOH w oparciu o Big Data z kanału mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-mobile-house-i-screen-network-ze-wspolna-oferta-kampanii-dooh,36281,artykul.html

Reklama Digital Out of Home (DOOH) to nowoczesny kanał komunikacji cyfrowej skierowany do konsumentów w przestrzeni miejskiej. W jej skład wchodzą m.in. ekrany LED lokalizowane przy głównych arteriach drogowych czy najczęściej uczęszczanych  punktach komunikacyjnych oraz ekrany Indoor instalowane wewnątrz takich przestrzeni jak dworce, sklepy czy centra handlowe. Dotychczasowe kampanie realizowane na ekranach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście „lokalizacji” np. odtworzenie danego filmu reklamowego w korelacji do aktualnej pogody czy też stopnia zakorkowania miasta. Dzięki współpracy firm Selectivv oraz Screen Network segment reklamy Digital Out of Home oraz klienci korzystający z tej formy komunikacji marketingowej zyskują zupełnie nowe możliwości. Dzięki narzędziom jak oferuje firma Selectivv możliwe stanie się targetowanie kampanii w oparciu o przemieszczającego się „konsumenta”. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów Si-Fi, gdzie rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z przechodniami, kierując do nich spersonalizowane komunikaty oparte o ich wcześniejsze wybory zakupowe. Jest to innowacyjne połączenie, którego na poziomie stałej oferty nikt na rynku Digital OOH w Europie jeszcze nie oferował.

Partnerstwo Selectivv Mobile House i Screen Network zapewni klientom skorzystanie z zupełnie nowych rozwiązań, zwiększających efektywność ich kampanii. Pierwszym innowacyjnym narzędziem będzie raport post-buy po kampanii, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić kto dokładnie zobaczył ich spot wyświetlany na ekranie indoor lub outdoor. Drugim nowym produktem będzie retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH (ekran LED) zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie. Trzecią innowacją będzie targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.

Podpisanie umowy o współpracy między Screen Network i Selectivv Mobile House to pewnego rodzaju rewolucja w segmencie DOOH, która umożliwia personalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o dane z kanału mobile. Na podstawie analizy przeglądanych przez użytkownika treści czy używanych na smartfonie aplikacji mobilnych, przekaz wyświetlany na ekranie DOOH, zostanie spersonalizowany w taki sposób, aby najbardziej odpowiadał aktualnym potrzebom klientów. Przykładowo osoba z zainstalowaną na smartfonie aplikacją Endomondo zobaczy na nośniku reklamę nowych butów do biegania, a osoba przeglądająca na telefonie oferty z booking.com zostanie zainteresowana nowym celem podróży.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z firmą Selectivv. Nasza wspólna oferta dla wielu naszych klientów, będzie prawdziwą rewolucją. Do tej pory ekrany Digital OOH z uwagi na swoją statyczność i możliwości techniczne były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście lokalizacji. Dzięki współpracy z Selectvivv zyskujemy nowe rozwiązanie skupione na mobilności konsumentów, którym możemy wyświetlać spersonalizowane przekazy reklamowe. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów traktujących o przyszłości, gdzie zlokalizowane w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z mieszkańcami. Działania online i offline mogą teraz iść w parze i stworzyć zintegrowaną całość, która pozwoli naszym klientom na realizację jeszcze bardziej efektywnych i zoptymalizowanych kampanii marketingowych – powiedział Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji, Screen Network S.A.

- Nasza współpraca z firmą Screen Network i stworzenie wspólnej oferty w obszarze kampanii DOOH to przede wszystkim wielka wartość dodana dla wszystkich naszych klientów. Dzięki nowej ofercie klienci zyskują trzy nowe produkty takie jak: raport post-buy po zrealizowanej kampanii, retargeting umożlwiający wyświetlanie drugiej części spotu z ekranu DOOH na smartfonie czy targetowanie kampanii LED w zależności od grupy osób, która znajduje się w pobliżu nośnika. Nasze partnerstwo w tym zakresie to pionierskie działanie w skali Polski, a nawet Europy, które potwierdza, że firma Selectivv podąża, a nawet kreuje najnowsze trendy w obszarze mobile marketingu i DOOH – dodał Dominik Karbowski - wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv Mobile House.

Źródło: Selectivv Mobile House

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764