logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH

  PR 24.04.2018, przeczytano 1057 razy
ilustracjastrzałka

Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie największą w Polsce, ustandaryzowaną siecią ekranów liczącą 20 450 nośników w 2505 lokalizacjach oraz siecią ekranów LED City. Umowa o współpracy między spółkami weszła w życie 16 kwietnia br. i jest to pierwsze tego typu partnerstwo na rynku, które będzie skutkować wspólną ofertą firm w obszarze kampanii DOOH w oparciu o Big Data z kanału mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-mobile-house-i-screen-network-ze-wspolna-oferta-kampanii-dooh,36281,artykul.html

Reklama Digital Out of Home (DOOH) to nowoczesny kanał komunikacji cyfrowej skierowany do konsumentów w przestrzeni miejskiej. W jej skład wchodzą m.in. ekrany LED lokalizowane przy głównych arteriach drogowych czy najczęściej uczęszczanych  punktach komunikacyjnych oraz ekrany Indoor instalowane wewnątrz takich przestrzeni jak dworce, sklepy czy centra handlowe. Dotychczasowe kampanie realizowane na ekranach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście „lokalizacji” np. odtworzenie danego filmu reklamowego w korelacji do aktualnej pogody czy też stopnia zakorkowania miasta. Dzięki współpracy firm Selectivv oraz Screen Network segment reklamy Digital Out of Home oraz klienci korzystający z tej formy komunikacji marketingowej zyskują zupełnie nowe możliwości. Dzięki narzędziom jak oferuje firma Selectivv możliwe stanie się targetowanie kampanii w oparciu o przemieszczającego się „konsumenta”. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów Si-Fi, gdzie rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z przechodniami, kierując do nich spersonalizowane komunikaty oparte o ich wcześniejsze wybory zakupowe. Jest to innowacyjne połączenie, którego na poziomie stałej oferty nikt na rynku Digital OOH w Europie jeszcze nie oferował.

Partnerstwo Selectivv Mobile House i Screen Network zapewni klientom skorzystanie z zupełnie nowych rozwiązań, zwiększających efektywność ich kampanii. Pierwszym innowacyjnym narzędziem będzie raport post-buy po kampanii, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić kto dokładnie zobaczył ich spot wyświetlany na ekranie indoor lub outdoor. Drugim nowym produktem będzie retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH (ekran LED) zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie. Trzecią innowacją będzie targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.

Podpisanie umowy o współpracy między Screen Network i Selectivv Mobile House to pewnego rodzaju rewolucja w segmencie DOOH, która umożliwia personalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o dane z kanału mobile. Na podstawie analizy przeglądanych przez użytkownika treści czy używanych na smartfonie aplikacji mobilnych, przekaz wyświetlany na ekranie DOOH, zostanie spersonalizowany w taki sposób, aby najbardziej odpowiadał aktualnym potrzebom klientów. Przykładowo osoba z zainstalowaną na smartfonie aplikacją Endomondo zobaczy na nośniku reklamę nowych butów do biegania, a osoba przeglądająca na telefonie oferty z booking.com zostanie zainteresowana nowym celem podróży.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z firmą Selectivv. Nasza wspólna oferta dla wielu naszych klientów, będzie prawdziwą rewolucją. Do tej pory ekrany Digital OOH z uwagi na swoją statyczność i możliwości techniczne były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście lokalizacji. Dzięki współpracy z Selectvivv zyskujemy nowe rozwiązanie skupione na mobilności konsumentów, którym możemy wyświetlać spersonalizowane przekazy reklamowe. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów traktujących o przyszłości, gdzie zlokalizowane w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z mieszkańcami. Działania online i offline mogą teraz iść w parze i stworzyć zintegrowaną całość, która pozwoli naszym klientom na realizację jeszcze bardziej efektywnych i zoptymalizowanych kampanii marketingowych – powiedział Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji, Screen Network S.A.

- Nasza współpraca z firmą Screen Network i stworzenie wspólnej oferty w obszarze kampanii DOOH to przede wszystkim wielka wartość dodana dla wszystkich naszych klientów. Dzięki nowej ofercie klienci zyskują trzy nowe produkty takie jak: raport post-buy po zrealizowanej kampanii, retargeting umożlwiający wyświetlanie drugiej części spotu z ekranu DOOH na smartfonie czy targetowanie kampanii LED w zależności od grupy osób, która znajduje się w pobliżu nośnika. Nasze partnerstwo w tym zakresie to pionierskie działanie w skali Polski, a nawet Europy, które potwierdza, że firma Selectivv podąża, a nawet kreuje najnowsze trendy w obszarze mobile marketingu i DOOH – dodał Dominik Karbowski - wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv Mobile House.

Źródło: Selectivv Mobile House

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764