logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Mobile House z nowym dyrektorem działu Data Tank

  PR 17.04.2018, przeczytano 529 razy

Firma Selectivv Mobile House specjalizuje się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników. W tym celu gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, badania czy analizy.  Firma posiada szereg specjalistycznych działów: Marketing, Data Tank oraz SaaS (Software as a service) oraz narzędzi takich jak: Selectivv Meter, Selectivv Viewer i Selectivv Audience Dashboard. Z końcem kwietnia nową zarządzającą działem badawczo-analitycznym - Selectivv Data Tank zostaje Olga Mazurowska, która obejmie stanowisko Client Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-mobile-house-z-nowym-dyrektorem-dzialu-data-tank,36183,artykul.html

W Selectivv Mobile House obecnie pracuje 30 osób, a firma świadczy swoje usługi na rynku polskim, ukraińskim, rumuńskim, rosyjskim i węgierskim. Technologia Selectivv nie jest jednak ograniczona terytorialnie i pozwala klientom realizować efektywne kampanie reklamowe w każdym zakątku świata. Dzieje się tak, dzięki zastosowaniu innowacyjnych narzędzi, które pozwalają na gromadzenie danych w czasie rzeczywistym, 7 dni w tygodniu. Dział badań i analiz, z nową dyrektor Olgą Mazurowską, korzysta z autorskiej technologii opartej o dane z mobile, dzięki czemu może znacząco skrócić czas trwania badania marketingowego analizując nieporównywalnie większą próbę badawczą. Pozyskane informacje to dane pasywne, odzwierciedlające realne zachowania użytkowników, co w porównaniu z deklaratywnością klasycznych badań marketingowych, pozwala na otrzymanie dużo bardziej wiarygodnych wyników.

Olga Mazurowska
obejmie stanowisko Client Director’a w Selectivv Data Tank z końcem kwietnia. Do jej obowiązków będzie należeć rozwój produktów z obszaru badań i analiz, negocjowanie umów oraz rozwój sprzedaży usług z segmentu badawczo-analitycznego.  Z wykształcenia jest socjologiem. Od 2009 roku zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv w latach 2016-2018 pracowała w Fundacji WiseEuropa, gdzie była odpowiedzialna za planowanie oraz realizację badań społecznych i  ewaluacyjnych, mających na celu ocenę interwencji finansowanych ze środków publicznych. Projekty realizowane przez  Mazurowską wspierały również administrację publiczną w procesach decyzyjnych. Przez 7 lat swojej kariery zawodowej Olga Mazurowska była związana z instytutem badawczym Millward Brown (obecnie Kantar Millward Brown), gdzie zrealizowała kilkadziesiąt skomplikowanych projektów badawczych na zlecenie instytucji publicznych i podmiotów z sektora prywatnego. Do jej zainteresowań badawczych należą zagadnienia związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w badaniach oraz zwiększaniem efektywności procesu badawczego. W niedalekiej przyszłości Selectivv planuje zatrudnienie kolejnych osób do działu badań i analiz ze względu na szybki rozwój tej gałęzi oraz istotne znaczenie technologii Data Tank w biznesowej działalności firmy.

Źródło: Selectivv Mobile House

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764