logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów

  PR 17.07.2019, przeczytano 336 razy

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-powieksza-zespol-o-nowych-specjalistow,383271,artykul.html

Selectivv obecnie posiada swoje przedstawicielstwa w pięciu krajach: w Polsce, Rumunii, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie. Zatrudnia blisko 50 specjalistów z dziedziny analizy danych, programowania, infrastruktury IT, sprzedaży i marketingu. Firma prowadzi projekty komercyjne m.in. dla sieci handlowych, domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak i szereg badań własnych oraz na zlecenie podmiotów ze sfery publicznej. Selectivv posiada również  rozbudowane portfolio autorskich narzędzi typu SaaS (Software as a Service) i innowacyjnych rozwiązań służących do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i badań opartych o dane o lokalizacji. Rozwiązania te to m.in. technologia Geotrappinig®, Wifitrapping, technologia emisji reklamy za pomocą ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz własne narzędzia SaaS: Selectivv Viewer i Selectivv Meter. Firma jest również autorem wskaźnika gospodarczego Selectivv Index służącego do mierzenia nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków, który monitoruje takie obszary jak: handel, turystyka i stacje benzynowe. Dane są aktualizowane co miesiąc i intepretowane przez dedykowany dział badawczo-analityczny – Data Tank.

W związku z coraz większą liczbą zleceń opartych o badania i analizy danych z takich dziedzin jak energetyka, transport, handel czy komunikacja, Selectivv powiększył zespół o dwóch nowych specjalistów. Do działu Data Tank (Badań i Analiz) od lipca dołączyła Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera. Alexander Omelyashko, na stanowisku International Project Managera, będzie odpowiadał za rozwój zagranicznych rynków Europy Wschodniej i Centralnej.

Kim są nowy pracownicy Selectivv?

Agata Gryziecka

Agata Gryziecka jako Business Development Manager w dziale Data Tank będzie odpowiedzialna  za rozwój produktów z obszaru badań i analiz oraz wsparcie sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem  sieci handlowych. Agata jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie w branży badawczej zdobywała w agencji badania rynku Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie relacji biznesowych z grupą ponad 30 sieci handlowych w Polsce. W tym czasie zdobyła ekspercką wiedzę na temat rynku eCommerce w branży FMCG, zajmowała się pozyskiwaniem nowych klientów, negocjowaniem umów, sprzedażą, a także prowadzeniem nowych i strategicznych projektów wykorzystujących dane sprzedażowe. Do jej kluczowych kompetencji należało pozyskanie i zbudowanie odczytu marketingowego dla całej nowej gałęzi handlu. Agata będzie współpracować z pozostałymi działami Selectivv oraz na bieżąco analizować nowe zapytania biznesowe.

Alexander Omelyashko

Alexander Omelyashko dołączył do zespołu Selectivv na początku lipca i objął stanowisko International Project Managera. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług i narzędzi Selectivv na rynkach zagranicznych Europy Centralnej i Wschodniej. Alexander jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku International Economy oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Strategic Management & Sociology. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w firmie Metlife jako Kierownik ds. Sprzedaży. Alexander jest laureatem międzynarodowej konferencji reklamowo-badawczej "Cross-cultural linguistic peculiarities of advertising". W Selectivv będzie blisko  współpracował z pozostałymi oddziałami firmy m.in. w Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech.

ilustracjastrzałka

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764