logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów

  PR 17.07.2019, przeczytano 824 razy

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-powieksza-zespol-o-nowych-specjalistow,383271,artykul.html

Selectivv obecnie posiada swoje przedstawicielstwa w pięciu krajach: w Polsce, Rumunii, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie. Zatrudnia blisko 50 specjalistów z dziedziny analizy danych, programowania, infrastruktury IT, sprzedaży i marketingu. Firma prowadzi projekty komercyjne m.in. dla sieci handlowych, domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak i szereg badań własnych oraz na zlecenie podmiotów ze sfery publicznej. Selectivv posiada również  rozbudowane portfolio autorskich narzędzi typu SaaS (Software as a Service) i innowacyjnych rozwiązań służących do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i badań opartych o dane o lokalizacji. Rozwiązania te to m.in. technologia Geotrappinig®, Wifitrapping, technologia emisji reklamy za pomocą ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz własne narzędzia SaaS: Selectivv Viewer i Selectivv Meter. Firma jest również autorem wskaźnika gospodarczego Selectivv Index służącego do mierzenia nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków, który monitoruje takie obszary jak: handel, turystyka i stacje benzynowe. Dane są aktualizowane co miesiąc i intepretowane przez dedykowany dział badawczo-analityczny – Data Tank.

W związku z coraz większą liczbą zleceń opartych o badania i analizy danych z takich dziedzin jak energetyka, transport, handel czy komunikacja, Selectivv powiększył zespół o dwóch nowych specjalistów. Do działu Data Tank (Badań i Analiz) od lipca dołączyła Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera. Alexander Omelyashko, na stanowisku International Project Managera, będzie odpowiadał za rozwój zagranicznych rynków Europy Wschodniej i Centralnej.

Kim są nowy pracownicy Selectivv?

Agata Gryziecka

Agata Gryziecka jako Business Development Manager w dziale Data Tank będzie odpowiedzialna  za rozwój produktów z obszaru badań i analiz oraz wsparcie sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem  sieci handlowych. Agata jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie w branży badawczej zdobywała w agencji badania rynku Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie relacji biznesowych z grupą ponad 30 sieci handlowych w Polsce. W tym czasie zdobyła ekspercką wiedzę na temat rynku eCommerce w branży FMCG, zajmowała się pozyskiwaniem nowych klientów, negocjowaniem umów, sprzedażą, a także prowadzeniem nowych i strategicznych projektów wykorzystujących dane sprzedażowe. Do jej kluczowych kompetencji należało pozyskanie i zbudowanie odczytu marketingowego dla całej nowej gałęzi handlu. Agata będzie współpracować z pozostałymi działami Selectivv oraz na bieżąco analizować nowe zapytania biznesowe.

Alexander Omelyashko

Alexander Omelyashko dołączył do zespołu Selectivv na początku lipca i objął stanowisko International Project Managera. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług i narzędzi Selectivv na rynkach zagranicznych Europy Centralnej i Wschodniej. Alexander jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku International Economy oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Strategic Management & Sociology. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w firmie Metlife jako Kierownik ds. Sprzedaży. Alexander jest laureatem międzynarodowej konferencji reklamowo-badawczej "Cross-cultural linguistic peculiarities of advertising". W Selectivv będzie blisko  współpracował z pozostałymi oddziałami firmy m.in. w Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech.

ilustracjastrzałka

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764