logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv przeprowadził badanie uczestników Gali Retail Awards 2018

  PR 12.10.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 11 października odbyła się gala konkursu Retail Awards 2018, którego organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych.  To ekspercki i niezależny plebiscyt organizowany dla branży retail. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów.  W czasie tegorocznej edycji konkursu firma Selectivv, specjalizująca się w marketingu mobilnym,  wręczała nagrodę dla laureata w kategorii „Kampania prosprzedażowa centrum handlowego”, którą zdobyła Galeria Katowicka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-przeprowadzil-badanie-uczestnikow-gali-retail-awards-2018,379706,artykul.html

Selectivv to firma, która posiada największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobile, który obejmuje informacje o ponad 14 mln konsumentów w Polsce, stąd specjalna obecność Selectivv na gali finałowej. Dodatkowo firma posiada swoje autorskie narzędzia do mierzenia efektów kampanii marketingowych,  które obrazują wyniki zarówno ilościowe np. dotyczące sprzedaży jak i pogłębione analizy jakościowe obrazujące odbiorców prowadzonych działań reklamowych.

Dane z kanału mobile pozwalają na analizę poruszania się klientów (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów) i poznanie tego kim są. Połączenie informacji ze świata realnego z wirtualnym daje nową jakość w badaniu motywacji konsumentów i podejmowanych przez nich decyzji zakupowych. Badanie użytkowników w kontekście danej lokalizacji pozwala na określenie czy oferta centrum handlowego, galerii, kawiarni czy sklepu pasuje do profilu  osób przebywających w okolicy oraz odpowiada ich potrzebom. Dzięki temu możliwe jest określenie potencjału sprzedaży i oszacowanie przyszłych zysków, a także zmniejszenie ryzyka nowej inwestycji. Location Data pozwala określić ścieżki zakupowe klientów czy zidentyfikować strefę domu i pracy dla wyselekcjonowanej grupy konsumentów. Wreszcie pozwala na  przygotowanie odpowiedniej oferty i zaplanowanie komunikacji dla danej grupy docelowej.

Podczas gali finałowej PRCH Retail Awards 2018 Selectivv, dzięki danym z mobile i autorskiej technologii Wifitrapping, analizował informacje o uczestnikach wydarzenia. Statystyki były aktualizowane na bieżąco i prezentowane na ekranach na terenie Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej. Wśród gości można było wyróżnić osoby aktywnie uprawiające sport, osoby posiadające dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy osoby korzystające z programów lojalnościowych. Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym np. w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym czy planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, jak i w sektorze publicznym np. przy planowaniu inwestycji  komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.

Źródło: Selectivv Mobile House

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764