logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży

  PR 31.07.2019, przeczytano 415 razy
ilustracja

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, po raz kolejny powiększa swoje struktury i rozszerza kompetencje. W związku z coraz większą liczbą podejmowanych inicjatyw biznesowych, warszawski oddział Selectivv wsparł Kazeem Busari, który objął stanowisko International Sales Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-rozbudowuje-dzial-sprzedazy,383433,artykul.html

Zespół Selectivv stale powiększa się o nowych specjalistów. Tym razem, z uwagi na intensywny, zagraniczny rozwój firmy, do grona pracowników dołączył Kazeem Busari. W ramach swoich obowiązków zawodowych zajmie się badaniem rynku i możliwości sprzedażowych, rozwijaniem zagranicznych relacji biznesowych, budowaniem sieci kontaktów z potencjalnymi klientami, a także utrzymywaniem relacji z obecnymi partnerami.

Kazeem Busari ma ponad 8-letnie doświadczenie w marketingu, sprzedaży i tworzeniu strategii, m.in. dla firm z rynku FMCG, sieci handlowych czy agencji mediowych. Bezpośrednio przed dołączeniem do działu sprzedaży Selectivv, Busari zajmował stanowisko Business Development Managera w Looksoft Mobile Advertising, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie i realizację międzynarodowych strategii sprzedażowych dla działów marketingu, firm zajmujących się reklamą w kanałach mobile i agencji mediowych w całej Europie, a także za sprzedaż digitalowych rozwiązań marketingowych m.in. dla sektora FMCG. Kazeem Busari jest absolwentem Osun State College of Technology w Nigerii oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Firma Selectivv posiada swoje przedstawicielstwa w Rumunii, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie, gdzie zatrudnia łącznie blisko 50 specjalistów z dziedziny analizy danych, programowania, infrastruktury IT, sprzedaży i marketingu. Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach smartfonów i tabletów na potrzeby badań i marketingu, przy określaniu preferencji zakupowych użytkowników urządzeń mobilnych. Jednak ich potencjał badawczy jest nieograniczony i może służyć do realizacji wielu projektów analitycznych w różnych branżach, m.in. transportowej – do analizy natężenia ruchu komunikacyjnego, podróżniczej – do analizy ruchu turystycznego w danym miejscu lub regionie czy handlowej – w celu planowania przyszłych inwestycji czy punktów usługowych. Firma prowadzi projekty komercyjne m.in. dla sieci handlowych, domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak i szereg badań własnych oraz na zlecenie podmiotów ze sfery publicznej.

Źródło: Selectivv

selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764