logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Viewer 2.0 – analiza catchment area

  PR 05.07.2019, przeczytano 1355 razy
ilustracjastrzałka
Selectivv Viewer 2.0 - widok ekranu głównego

Z jakiego obszaru przybywają użytkownicy do wybranej lokalizacji? Gdzie mieszkają i gdzie pracują osoby odwiedzające Twój sklep? Jaki jest ich profil demograficzny i behawioralny? Czy odwiedzają podobne, konkurencyjne miejsca? Korzystając z ulepszonej wersji Selectivv Viewer firmy Selectivv odpowiedź na te pytania staje się prosta. Narzędzie wykorzystywane pierwotnie przy planowaniu kampanii reklamowych zyskało nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozszerzone analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów mogą być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również przez sektor handlowy, bankowość czy nieruchomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-viewer-2.0-%E2%80%93-analiza-catchment-area,383121,artykul.html

Nowe funkcjonalności Selectivv Viewer

Nowe narzędzie umożliwia określenie zasięgu danej lokalizacji (catchment area, z której przybywają użytkownicy). Pozwala na analizę stref dziennych i nocnych użytkowników, czyli obszarów gdzie mieszkają i gdzie pracują. Umożliwia także określenie profilu demograficznego i behawioralnego odwiedzających. Celem Selectivv Viewer jest lepsze poznanie zachowań użytkowników w realnym świecie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – strefa dzienna]

Monitoring wielu lokalizacji pozwala na odkrywanie obszarów wspólnych dla klientów własnych i konkurencji. Dzięki temu możemy np. określić miejsca, w których warto zawalczyć z innymi markami o klientów, a także miejsca gdzie takie akcje nie będą skuteczne. W efekcie możemy zaoszczędzić budżet oraz lepiej zaplanować działania komunikacyjne i marketingowe.

– Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, to oni korzystając z poprzedniej wersji narzędzia podpowiadali nam kolejne rozwiązania. – mówi Dominik Karbowski co-CEO Selectivv. Do tej pory możliwe było poznanie potencjału inwestycyjnego czy reklamowego danego obszaru. Przyszły właściciel sklepu czy lokalu mógł sprawdzić profil użytkowników i dzienną ilość osób przebywających w badanym miejscu. Firmy mogły planować kampanie mobilne i outdoorowe. Nie dla wszystkich naszych Klientów było to wystarczające. Właściciele czy zarządzający obiektami usługowo-handlowymi szukali rozwiązania pozwalającego odkrywać i monitorować zachowania oraz nawyki osób odwiedzających. My daliśmy im coś więcej, analizę klientów w konkurencyjnych lokalizacjach.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – analiza klientów własnych i konkurencji]

Przygotowane przez Selectivv narzędzie daje nowe możliwości analityczne, niedostępne przy zastosowaniu wcześniejszych rozwiązań, takich jak automatyczny system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy angażujące klientów pozyskiwanie kodów pocztowych przy kasach. Wymienione metody umożliwiają zbieranie przydatnych informacji o klientach, ale dają węższy kontekst, a w efekcie słabsze wyniki. Z kolei badania ankietowe są kosztowne, a respondenci nie zawsze odpowiadają zgodnie z prawdą (deklaratywność). Selectivv Viewer 2.0 posiada wszystkie zalety wymienionych rozwiązań, a dodatkowo jego kompleksowość umożliwia monitorowanie konkurencji oraz czerpanie realnych korzyści na podstawie informacji o jej klientach. Dodatkową wartość dla użytkowników narzędzia stanowi odniesienie swoich wyników sprzedażowych z danego okresu do wyników konkurencji, np. porównując liczbę osób odwiedzających nasz punkt oraz obiekty innej sieci. Porównując zmiany w czasie, możemy dowiedzieć się czy zmienił się zasięg tych punktów i profil użytkowników odwiedzających te miejsca.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – informacje o wybranej lokalizacji]

Jak skorzystać z narzędzia?

Narzędzie umożliwia samodzielną analizę danych. Z jednej strony możliwe jest porównywanie danych historycznych z ostatniego roku, kwartału, miesiąca czy tygodnia w odniesieniu do wybranej lokalizacji/grup lokalizacji, z drugiej – w ramach narzędzia – można zamówić usługę Geotrapping i otrzymać dane za interesujący nas okres. Do wyboru mamy możliwość monitorowania jednego punktu, ale także wielu, dowolnie wybranych lokalizacji. Dzięki temu błyskawicznie uzyskujemy dane o lokalizacji i użytkownikach ją odwiedzających, adekwatnie do naszych potrzeb.

Działanie Selectivv Viewer 2.0 jest oparte na autorskiej usłudze Selectivv Geotrapping. Dzięki niej możliwe jest połączenie danych o lokalizacji z analizą danych o użytkownikach smartfonów i tabletów.

Narzędzie dostępne jest na stronie www.dmp.selectivv.com

Poznając zachowania, nawyki oraz charakterystykę klientów, a także monitorując działania konkurencji, możliwe jest podejmowanie lepszych decyzji biznesowych: bardziej racjonalne planowanie kampanii mobilnych i działań outdoorowych, realizowanie działań zwiększających zaangażowanie odbiorców, większa sprzedaż produktów i usług. Rozszerzenie funkcjonalności narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby firm, dla których analiza zachowań użytkowników w świecie offline, stanowi podstawę biznesu. Selectivv Viewer jest pierwszym oprogramowaniem typu self-service firmy Selectivv, która zapowiada dalszy rozwój linii produktów SaaS (software as a service).

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764