logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Viewer 2.0 – analiza catchment area

  PR 05.07.2019, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka
Selectivv Viewer 2.0 - widok ekranu głównego

Z jakiego obszaru przybywają użytkownicy do wybranej lokalizacji? Gdzie mieszkają i gdzie pracują osoby odwiedzające Twój sklep? Jaki jest ich profil demograficzny i behawioralny? Czy odwiedzają podobne, konkurencyjne miejsca? Korzystając z ulepszonej wersji Selectivv Viewer firmy Selectivv odpowiedź na te pytania staje się prosta. Narzędzie wykorzystywane pierwotnie przy planowaniu kampanii reklamowych zyskało nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozszerzone analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów mogą być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również przez sektor handlowy, bankowość czy nieruchomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-viewer-2.0-%E2%80%93-analiza-catchment-area,383121,artykul.html

Nowe funkcjonalności Selectivv Viewer

Nowe narzędzie umożliwia określenie zasięgu danej lokalizacji (catchment area, z której przybywają użytkownicy). Pozwala na analizę stref dziennych i nocnych użytkowników, czyli obszarów gdzie mieszkają i gdzie pracują. Umożliwia także określenie profilu demograficznego i behawioralnego odwiedzających. Celem Selectivv Viewer jest lepsze poznanie zachowań użytkowników w realnym świecie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – strefa dzienna]

Monitoring wielu lokalizacji pozwala na odkrywanie obszarów wspólnych dla klientów własnych i konkurencji. Dzięki temu możemy np. określić miejsca, w których warto zawalczyć z innymi markami o klientów, a także miejsca gdzie takie akcje nie będą skuteczne. W efekcie możemy zaoszczędzić budżet oraz lepiej zaplanować działania komunikacyjne i marketingowe.

– Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, to oni korzystając z poprzedniej wersji narzędzia podpowiadali nam kolejne rozwiązania. – mówi Dominik Karbowski co-CEO Selectivv. Do tej pory możliwe było poznanie potencjału inwestycyjnego czy reklamowego danego obszaru. Przyszły właściciel sklepu czy lokalu mógł sprawdzić profil użytkowników i dzienną ilość osób przebywających w badanym miejscu. Firmy mogły planować kampanie mobilne i outdoorowe. Nie dla wszystkich naszych Klientów było to wystarczające. Właściciele czy zarządzający obiektami usługowo-handlowymi szukali rozwiązania pozwalającego odkrywać i monitorować zachowania oraz nawyki osób odwiedzających. My daliśmy im coś więcej, analizę klientów w konkurencyjnych lokalizacjach.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – analiza klientów własnych i konkurencji]

Przygotowane przez Selectivv narzędzie daje nowe możliwości analityczne, niedostępne przy zastosowaniu wcześniejszych rozwiązań, takich jak automatyczny system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy angażujące klientów pozyskiwanie kodów pocztowych przy kasach. Wymienione metody umożliwiają zbieranie przydatnych informacji o klientach, ale dają węższy kontekst, a w efekcie słabsze wyniki. Z kolei badania ankietowe są kosztowne, a respondenci nie zawsze odpowiadają zgodnie z prawdą (deklaratywność). Selectivv Viewer 2.0 posiada wszystkie zalety wymienionych rozwiązań, a dodatkowo jego kompleksowość umożliwia monitorowanie konkurencji oraz czerpanie realnych korzyści na podstawie informacji o jej klientach. Dodatkową wartość dla użytkowników narzędzia stanowi odniesienie swoich wyników sprzedażowych z danego okresu do wyników konkurencji, np. porównując liczbę osób odwiedzających nasz punkt oraz obiekty innej sieci. Porównując zmiany w czasie, możemy dowiedzieć się czy zmienił się zasięg tych punktów i profil użytkowników odwiedzających te miejsca.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – informacje o wybranej lokalizacji]

Jak skorzystać z narzędzia?

Narzędzie umożliwia samodzielną analizę danych. Z jednej strony możliwe jest porównywanie danych historycznych z ostatniego roku, kwartału, miesiąca czy tygodnia w odniesieniu do wybranej lokalizacji/grup lokalizacji, z drugiej – w ramach narzędzia – można zamówić usługę Geotrapping i otrzymać dane za interesujący nas okres. Do wyboru mamy możliwość monitorowania jednego punktu, ale także wielu, dowolnie wybranych lokalizacji. Dzięki temu błyskawicznie uzyskujemy dane o lokalizacji i użytkownikach ją odwiedzających, adekwatnie do naszych potrzeb.

Działanie Selectivv Viewer 2.0 jest oparte na autorskiej usłudze Selectivv Geotrapping. Dzięki niej możliwe jest połączenie danych o lokalizacji z analizą danych o użytkownikach smartfonów i tabletów.

Narzędzie dostępne jest na stronie www.dmp.selectivv.com

Poznając zachowania, nawyki oraz charakterystykę klientów, a także monitorując działania konkurencji, możliwe jest podejmowanie lepszych decyzji biznesowych: bardziej racjonalne planowanie kampanii mobilnych i działań outdoorowych, realizowanie działań zwiększających zaangażowanie odbiorców, większa sprzedaż produktów i usług. Rozszerzenie funkcjonalności narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby firm, dla których analiza zachowań użytkowników w świecie offline, stanowi podstawę biznesu. Selectivv Viewer jest pierwszym oprogramowaniem typu self-service firmy Selectivv, która zapowiada dalszy rozwój linii produktów SaaS (software as a service).

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764