logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv Viewer 2.0 – analiza catchment area

  PR 05.07.2019, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka
Selectivv Viewer 2.0 - widok ekranu głównego

Z jakiego obszaru przybywają użytkownicy do wybranej lokalizacji? Gdzie mieszkają i gdzie pracują osoby odwiedzające Twój sklep? Jaki jest ich profil demograficzny i behawioralny? Czy odwiedzają podobne, konkurencyjne miejsca? Korzystając z ulepszonej wersji Selectivv Viewer firmy Selectivv odpowiedź na te pytania staje się prosta. Narzędzie wykorzystywane pierwotnie przy planowaniu kampanii reklamowych zyskało nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozszerzone analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów mogą być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również przez sektor handlowy, bankowość czy nieruchomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-viewer-2.0-%E2%80%93-analiza-catchment-area,383121,artykul.html

Nowe funkcjonalności Selectivv Viewer

Nowe narzędzie umożliwia określenie zasięgu danej lokalizacji (catchment area, z której przybywają użytkownicy). Pozwala na analizę stref dziennych i nocnych użytkowników, czyli obszarów gdzie mieszkają i gdzie pracują. Umożliwia także określenie profilu demograficznego i behawioralnego odwiedzających. Celem Selectivv Viewer jest lepsze poznanie zachowań użytkowników w realnym świecie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – strefa dzienna]

Monitoring wielu lokalizacji pozwala na odkrywanie obszarów wspólnych dla klientów własnych i konkurencji. Dzięki temu możemy np. określić miejsca, w których warto zawalczyć z innymi markami o klientów, a także miejsca gdzie takie akcje nie będą skuteczne. W efekcie możemy zaoszczędzić budżet oraz lepiej zaplanować działania komunikacyjne i marketingowe.

– Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, to oni korzystając z poprzedniej wersji narzędzia podpowiadali nam kolejne rozwiązania. – mówi Dominik Karbowski co-CEO Selectivv. Do tej pory możliwe było poznanie potencjału inwestycyjnego czy reklamowego danego obszaru. Przyszły właściciel sklepu czy lokalu mógł sprawdzić profil użytkowników i dzienną ilość osób przebywających w badanym miejscu. Firmy mogły planować kampanie mobilne i outdoorowe. Nie dla wszystkich naszych Klientów było to wystarczające. Właściciele czy zarządzający obiektami usługowo-handlowymi szukali rozwiązania pozwalającego odkrywać i monitorować zachowania oraz nawyki osób odwiedzających. My daliśmy im coś więcej, analizę klientów w konkurencyjnych lokalizacjach.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – analiza klientów własnych i konkurencji]

Przygotowane przez Selectivv narzędzie daje nowe możliwości analityczne, niedostępne przy zastosowaniu wcześniejszych rozwiązań, takich jak automatyczny system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy angażujące klientów pozyskiwanie kodów pocztowych przy kasach. Wymienione metody umożliwiają zbieranie przydatnych informacji o klientach, ale dają węższy kontekst, a w efekcie słabsze wyniki. Z kolei badania ankietowe są kosztowne, a respondenci nie zawsze odpowiadają zgodnie z prawdą (deklaratywność). Selectivv Viewer 2.0 posiada wszystkie zalety wymienionych rozwiązań, a dodatkowo jego kompleksowość umożliwia monitorowanie konkurencji oraz czerpanie realnych korzyści na podstawie informacji o jej klientach. Dodatkową wartość dla użytkowników narzędzia stanowi odniesienie swoich wyników sprzedażowych z danego okresu do wyników konkurencji, np. porównując liczbę osób odwiedzających nasz punkt oraz obiekty innej sieci. Porównując zmiany w czasie, możemy dowiedzieć się czy zmienił się zasięg tych punktów i profil użytkowników odwiedzających te miejsca.

ilustracjastrzałka

[Selectivv Viewer 2.0 – informacje o wybranej lokalizacji]

Jak skorzystać z narzędzia?

Narzędzie umożliwia samodzielną analizę danych. Z jednej strony możliwe jest porównywanie danych historycznych z ostatniego roku, kwartału, miesiąca czy tygodnia w odniesieniu do wybranej lokalizacji/grup lokalizacji, z drugiej – w ramach narzędzia – można zamówić usługę Geotrapping i otrzymać dane za interesujący nas okres. Do wyboru mamy możliwość monitorowania jednego punktu, ale także wielu, dowolnie wybranych lokalizacji. Dzięki temu błyskawicznie uzyskujemy dane o lokalizacji i użytkownikach ją odwiedzających, adekwatnie do naszych potrzeb.

Działanie Selectivv Viewer 2.0 jest oparte na autorskiej usłudze Selectivv Geotrapping. Dzięki niej możliwe jest połączenie danych o lokalizacji z analizą danych o użytkownikach smartfonów i tabletów.

Narzędzie dostępne jest na stronie www.dmp.selectivv.com

Poznając zachowania, nawyki oraz charakterystykę klientów, a także monitorując działania konkurencji, możliwe jest podejmowanie lepszych decyzji biznesowych: bardziej racjonalne planowanie kampanii mobilnych i działań outdoorowych, realizowanie działań zwiększających zaangażowanie odbiorców, większa sprzedaż produktów i usług. Rozszerzenie funkcjonalności narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby firm, dla których analiza zachowań użytkowników w świecie offline, stanowi podstawę biznesu. Selectivv Viewer jest pierwszym oprogramowaniem typu self-service firmy Selectivv, która zapowiada dalszy rozwój linii produktów SaaS (software as a service).

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek
Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy...
Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360
W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej...
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w wyszukiwarce Google
Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.
Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie do 2022 r. 70% tzw. białych...
Ponad połowa firm chce strony www przystosowanej do smartfonów
Firmy coraz częściej zlecają specjalistom kompleksowe wykonanie dedykowanej strony internetowej. Powinna ona pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i posiadać formularz kontaktowy. Widoczna jest też świadomość wzrostu ruchu mobilnego w internecie – 57% poszukujących wykonawcy strony www interesuje się wersją na urządzenia mobilne  – wynika z analizy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764